hvordan kan jeg afspille DVD på computeren~
Fra : Michael Sørensen

Dato : 14-09-03 19:06

Hvordan kan jeg komme til ovenstående.

Jeg har grafikkort med S-video udgang. Jeg har videoredigeringskort med
S-video udgang og Composite udgang. Jeg har både en ledning med composite og
en ledning med S-vhs i den ene ende, der er sat til en scart-stik i den
anden ende, der er tilsluttet TV'et.

Jeg kan alligevel ikke få noget fra computeren til at komme frem på
tv-skærmen.

Nogen der har en hurtig hjælp

Fra : Kim Larsen

Dato : 14-09-03 19:27

"Michael Sørensen" <m-s@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> anden ende, der er tilsluttet TV'et.
>
> Jeg kan alligevel ikke få noget fra computeren til at komme frem på

Har du sat dit grafikkort op til det, og på den rigtige måde ?
Har du den rigtige kanal inde på dit TV til at vise billede fra computeren ?
Har du sørget for at have den rigtige driver til dit grafikkort ?
Hvad er det for et grafikkort ?

Kim Larsen

Fra : Michael Sørensen

Dato : 14-09-03 19:41

> Har du sat dit grafikkort op til det, og på den rigtige måde ?

Det er nok her, at det går galt. Det er ikke noget, som jeg har gjort noget
ved - og kunne godt bruge lidt hjælp her.

> Har du den rigtige kanal inde på dit TV til at vise billede fra computeren
?

Det skulle gerne være den rigtige kanal, da scartstikket er skiftet med den,
hvor jeg plejer at have videoens scart stik. Dvs. jeg bruger AV1 - og ikke
kanal 0 (nul).

> Har du sørget for at have den rigtige driver til dit grafikkort ?

Jeg går ud fra, at det er den rigtige driver. Min skærm har aldrig brokket
sig over andet.

> Hvad er det for et grafikkort ?

Grafikkortet er et NVidia GeForce 4MX 440, 64Mb Ram, AGP, TV-out.

Fra : Søren Jensen\(9800\)

Dato : 14-09-03 19:55

Prøv en gamel driver det var jeg nødtil med det grafik kort(30,82)

Søren

Fra : Michael Sørensen

Dato : 14-09-03 20:09

"Søren Jensen(9800)" <yessa@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse
> Prøv en gamel driver det var jeg nødtil med det grafik kort(30,82)

Kan du ikke uddybe hvad en gamel driver er, hvordan den hentes / virker og
hvad du mener med (30,82)

Fra : Søren Jensen\(9800\)

Dato : 14-09-03 21:12

> "Søren Jensen(9800)" <yessa@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse
>
> Kan du ikke uddybe hvad en gamel driver er, hvordan den hentes / virker og
> hvad du mener med (30,82)

Driver nummer 30,82 den nyeste hedder 45,23

Søren