Skivelås+"minder"
Fra : GJ

Dato : 14-09-03 16:40

Hej

Jeg har lige investeret i en skivelås med en "minder" til min scooter.
Men jeg kan altså slet ikke finde ud af hvordan den "minder" skal
sidde fast på styret.... Er der nogen der kan forklare mig det?

Mvh Gitte

Fra : Hekto

Dato : 14-09-03 18:45

In article <po29mvg3cc24ghfpst6gl2rfulpect9a05@4ax.com>, GJ says...
> [...]
> Men jeg kan altså slet ikke finde ud af hvordan den "minder" skal
> sidde fast på styret.... Er der nogen der kan forklare mig det?

Løkken sættes bare over handtaget i den ene side.

--
/Hekto

Suzuki LS650 + GS450E
www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto - hekto.nospam@hekto.dk
http://dfm.nathue.dk/Hekto ... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : GJ

Dato : 15-09-03 21:44

>Løkken sættes bare over handtaget i den ene side.

Mange tak... det prøvede jeg også... godt nok med ringen istedet for
og så på bremsehåntaget, men jeg synes bare det virkede forkert mend
et er det så ikke... mange tak....

Gitte