GTA Vice city
Fra : Sebastian Svane

Dato : 14-09-03 14:26

Hey....

Mit navn er Sebastian.

For et par dage siden købte jeg Vice city til min pc. Jeg har netop købt ny
computer med a lt det nyeste i så det burde ikke være noget problem for min
maskine at køre spillet. Men... Jeg har ingen problemer med at installere og
komme igang med at spille spillet, men efter at ha kørt lidt rundt i byen
begynder grafikken at gå amok. Alt bliver firkantet og uklart. F.eks kommer
vejene til at ligne vand.

Jeg har undersøg om jeg nu også har alt det der skal til for at spille
spillet. Og det har jeg.. Så erko må det være instillingerne i wondows eller
lignende der ikke er korrekte.

Jeg håber nogle af jer kan hjælpe mig med dette problem for det er da
irreterende at ha købt et 400 kr spil til ingen nytte... SÅ PLEASE SKRIV OG
HJÆLP MIG...

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 14-09-03 14:35

Sebastian Svane wrote:
> [...]
>
> Jeg håber nogle af jer kan hjælpe mig med dette problem for det er da
> irreterende at ha købt et 400 kr spil til ingen nytte... SÅ PLEASE

Hvilket grafikkort har du? Har du installeret DirectX 9.0b? Nyeste
drivere til chipsettet på dit motherboard? Er der meget støv i blæseren
på dit grafikkort? Det kunne godt lyde som et varmeproblem eller RAM
fejl på grafikkortet, hvis det er noget der kommer lidt efter lidt.

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Sebastian Svane

Dato : 14-09-03 14:39

"Sune Mika Salminen" <efternavn@doktor.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> --
> Is this a sig or an OE bug?
> Replace efternavn with my last name to send mail.

Hej Sune...

Tusind tak fordi du svare...

Som sagt er min pc helt ny.. Den har næsten alt det nyeste ink. motherboard
og graffikkort.. Har du forstand på graffikkort??? Fordi så unne jeg
eventuelt gi dig navnet på det jeg har...

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 14-09-03 15:07

Sebastian Svane wrote:
> [...]
> motherboard og graffikkort.. Har du forstand på graffikkort??? Fordi
> så unne jeg eventuelt gi dig navnet på det jeg har...

Bare glem det....

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Kim

Dato : 14-09-03 15:23

"Sebastian Svane" <Seba0124@yahoo.dk> skrev
> Jeg håber nogle af jer kan hjælpe mig med dette problem for det er da
> irreterende at ha købt et 400 kr spil til ingen nytte... SÅ PLEASE SKRIV
OG
> HJÆLP MIG...

Først:
Skriv ikke med STORE bogstaver.
Derefter:
Skriv navnene på div. hardware og driverne dvs.
Motherboard ? Type, model ?
CPU ? Type, model og størrelse ?
Ram ? Type, model og størrelse ?
Grafikkort ? Type, model og størrelse samt hvilken driver du bruger ?
Strømforsyning m.m.

Mvh Kim

Fra : Sebastian Svane

Dato : 14-09-03 15:29

"Kim" <no@spam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> CPU ? Type, model og størrelse ?
> Ram ? Type, model og størrelse ?
> Grafikkort ? Type, model og størrelse samt hvilken driver du bruger ?

Kan du hjælpe mig med mit problem??? Eller bare prøve??? Hvis du skriver
tilbage på denne her besked giver jeg dig alt hva du skal bruge af
informationer...

Fra : Kim

Dato : 14-09-03 15:38

> [...]
> Kan du hjælpe mig med mit problem??? Eller bare prøve??? Hvis du skriver
> tilbage på denne her besked giver jeg dig alt hva du skal bruge af

Vi vil sq da alle hjælpe dig her mand...Hvis du bare gad at
skrive de informationer vi bad om straks...
Og så drob alle de ????? det hjælper ikke en skid.
Læs evt. lidt her: http://www.usenet.dk/ så du ved
hvordan du skal begå digi nyhedsgrupperne. Tak
Mvh Kim

Fra : Sebastian Svane

Dato : 14-09-03 15:46

> [...]
> Læs evt. lidt her: http://www.usenet.dk/ så du ved
> hvordan du skal begå digi nyhedsgrupperne. Tak

Det må du undskylde. Jeg er først lige kommet på idag.

Her er informationer:

Zitech Gold LN P4 2,4/800 Sort
Strømfors. 253W ATX Enermax
IDE kabel Fladt 40pol, 45cm
M/B S478 GigaByte 8lK1100
Intel P4 2,4GHz S478 800FSB
Blæser adapter (8,1 v)
RAM PC3200 512MB DDR400
WinFast GForceFX 5200 128MB
Maxtor DiamondMax+9 80GB SATA
Power adapter til SATA HDD
CD-ROM 52X
MS Windows XP Home DK SP1 OEM

Her er de oplysninger du bad om. Hvis der andet du mangler må du jo bare
skrive. Og hvis du har et forslag til en løsning på mit problem så vær
venlig at skriv igen.

Fra : Dan Stanley

Dato : 14-09-03 16:09

"Sebastian Svane" <Seba0124@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg håber nogle af jer kan hjælpe mig med dette problem for det er da
> irreterende at ha købt et 400 kr spil til ingen nytte... SÅ PLEASE SKRIV

Har du installeret den seneste patch til Vice City fra deres site?

Mvh

Dan

Fra : Sebastian Svane

Dato : 14-09-03 16:16

"Dan Stanley" <stanley@REMOVEcmd-media.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> eller

> OG
> >

> Har du installeret den seneste patch til Vice City fra deres site?

Hej Dan...

Nej det har jeg ikke. Hva hjælper det at installere det? Og hvor kan jeg
downloade det?

Mvh Sebastian S.

Fra : Dan Stanley

Dato : 14-09-03 16:39

> [...]
SKRIV

> Hej Dan...
>
> Nej det har jeg ikke. Hva hjælper det at installere det? Og hvor kan jeg

Der er en patch fra Microsoft hjemmeside der skulle hjælpe på det grafiske.
Den fylder ca. 3Mb. Søg efter Q306676_WXP_SP1_x86_DAN

Hvis du kører dansk XP

Dan

Fra : Sturm

Dato : 14-09-03 16:41

http://www.take2games.com/index.php?p=support&product=156,3,Grand%20Theft%20Auto:%20Vice%20City,PC,Rockstar_Games,gtavc§ion=patches

her kan du finde den patch der er lavet til ViceCity, den er KUN til dem der
har grafik problemer

Sturm