The Sims
Fra : Splatman

Dato : 08-04-01 14:57

Dav!

De fleste af jer kender sikkert spille The Sims og jeg tænkte på om man
kunne finde nogle componenter som kan tyde filerne (skins filerne, objekt
filerne osv) da jeg godt selv kunne tænke mig at lave mine egne The Sims
redigerings programmer.

MVH.
Splatman alias Micki Dines Jensen

Fra : Brian Jørgensen

Dato : 09-04-01 08:10

> [...]
> filerne osv) da jeg godt selv kunne tænke mig at lave mine egne The Sims

Når jeg har lavet en trainer (money, health, ammo etc.) til et spil f.eks.
The Sims,
så har jeg brugt en hex editor, en lommeregner og et stykke papir. Ud fra
mine
erfaringer har jeg fundet ud af at man selv skal regne og prøve sig frem til
det hele.
Med andre ord, så tror jeg ikke der findes noget kode på Internettet, som
kan hjælpe
dig og slet ikke komponenter. En mulighed ville dog være, at downloade alle
de trainers
til spillet, som du kan finde og så gætte dig frem til hvordan de er lavet.

Brian Jørgensen
redaktion@get2net.dk

Fra : Splatman

Dato : 09-04-01 20:26

Jeg tænkte ikke på trainers men en måde at lave dine egne møbler på f.eks.
ligesom The Sims Transmogrifier 1.4 (nyeste).

MVH.
Micki

Fra : Splatman

Dato : 09-04-01 20:29