Video - "lidt Off-topic"
Fra : Mich@el

Dato : 14-09-03 06:03

Hejsa.

Se hvor galt det kan gå, når station 2 skal til at filme et indslag, og
kameramanden "leger" lidt med kameraet.

http://gyxi.dk/busted/

--

Med tilbagelænet hilsen.........

(o; dk.fritid.motorcykel

Mich@el

Yamaha XV 1100 Virago
medlem af http://www.mc-customania.dk
Virago MC Club Danmark # 1101

Loud pipes saves lives

En dårlig fiskedag er bedre end en god arbejdsdag

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 14-09-03 07:39

"Mich@el" <ms@sport.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa.
>
> Se hvor galt det kan gå, når station 2 skal til at filme et indslag, og
> kameramanden "leger" lidt med kameraet.

Ja, den er satme sjov.Så den selv for en uges tid siden. Men jeg får tanken,
at det er
arrangeret! Eller også har de slet ingen skam i livet :)))

> http://gyxi.dk/busted/
>
> --
>
> Med tilbagelænet hilsen.........
>
> (o; dk.fritid.motorcykel

> Mich@el
Thomas

Fra : anrs

Dato : 14-09-03 09:57

Thomas Buus Andersen wrote:
> "Mich@el" <ms@sport.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, den er satme sjov.Så den selv for en uges tid siden. Men jeg får
> tanken, at det er
> arrangeret! Eller også har de slet ingen skam i livet :)))

det er ikke arrangeret. P3 har netop interviewet manden
anrs

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 14-09-03 13:07

"anrs" <anrsFJERN@vip.cybercity.dk> writes:

> det er ikke arrangeret. P3 har netop interviewet manden

Ja, omtalen på P3 var næsten sjovere end selve klippet

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*

Fra : Oros

Dato : 14-09-03 21:14

Da jeg første gang blev bevidst om dette klip på leech.dk så linkede jeg det
til min ven der kører sitet tweakup.dk. Han hentede filen og lagde den
tilgængelig for folk på sit site. Nogen følte at det var krænkende og
kontaktede TV2, hr. tweakup fik mail fra TV2 advokat ca. 5 timer efter han
havde gjort filen tilgængelig. Den skulle fjernes og advokaten hørte gerne
om hvis man var bevidst om den lå andre steder.

Så helt stolte er TV2 vist ikke...

--
Rasmus Jensen, CBR600F2 ex kåbe.
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=222

Fra : Armand

Dato : 14-09-03 21:46

Oros <dkaduglemme@idinedroemme.sut> skrev i en
> [...]
> havde gjort filen tilgængelig. Den skulle fjernes og advokaten hørte gerne
> om hvis man var bevidst om den lå andre steder.

Hva' mæ' et lille referat om hvad link'et indeholder?

--
Armand
(surf-modstridig modembruger)

Fra : Simon H. Pedersen

Dato : 14-09-03 22:33

"Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> wrote in

> Hva' mæ' et lille referat om hvad link'et indeholder?

En kvindelig TV2-ansat står og forbereder et interview med en betjent.
Imellemtiden leger kameramanden med sit kamera og med linsen fanger han et
par der kører den hårde doggystyle i et oplyst vindue ud mod gaden. Klippet
er ret skægt.

--
Mvh. Simon H. Pedersen
Suzuki GSX 600 F

Fra : Armand

Dato : 15-09-03 15:49

Simon H. Pedersen <spam@email.dk> skrev i en
> [...]
> Imellemtiden leger kameramanden med sit kamera og... fanger.. et
> par der kører den hårde doggystyle i et oplyst vindue ud mod gaden. .

Ooh! :-*o

--
Armand.