billedproblemer med tvout
Fra : Erland Eckerberg

Dato : 13-09-03 23:11

Hej alle !

Jeg har et gigabyte gv-r9200-vivo, som jeg er pænt tilfreds med. Der er
bare et problem, kvaliteten af tvout. Ved horisontal panorering eller
kraftig action deles billedet nærmest op i to asyncrone dele ( det er
ikke så slemt som det lyder, men det irriterer mig grænseløst ).
Nogen der har et bud på en løsning ?

Venlig hilsen Erland

Fra : Jakob M

Dato : 14-09-03 20:57

Erland Eckerberg wrote:
> [...]
> eller kraftig action deles billedet nærmest op i to asyncrone dele (
> det er ikke så slemt som det lyder, men det irriterer mig grænseløst

Lyder som et software problem. Hvilken film, afspiller og codec drejer det
sig om ?

Mvh
Jakob

Fra : Erland Eckerberg

Dato : 14-09-03 21:25

Jakob M wrote:

> Lyder som et software problem. Hvilken film, afspiller og codec drejer det
> sig om ?
>
> Mvh
> Jakob

Hej Jakob !

Det er når jeg afspiller DVD-film (har ikke prøvet andet) - jeg bruger
powerdvd xp 4.0.

Venlig hilsen Erland

Fra : Jakob M

Dato : 15-09-03 10:40

> Det er når jeg afspiller DVD-film (har ikke prøvet andet) - jeg bruger
> powerdvd xp 4.0.

Lyder mystisk, jeg har ingen problemer på mit ATI 8500LE, tværtimod er jeg
rigtigt godt tilfreds med kvaliteten. Er der den samme "fejl" på
computermonitoren ?.

Mvh
Jakob

Fra : Erland Eckerberg

Dato : 15-09-03 19:30

Jakob M wrote:

> Er der den samme "fejl" på
> computermonitoren ?.
>
> Mvh
> Jakob

Hej !

Der er ingen problemer på monitoren ( en tft )

Venlig hilsen Erland

Fra : Erland Eckerberg

Dato : 16-09-03 13:00

Erland Eckerberg wrote:

> Hej !
>
> Der er ingen problemer på monitoren ( en tft )
>
> Venlig hilsen Erland

Hej !

Jeg har nu prøvet med trialversioner af powerdvd 5 og sonic cineplayer,
der er ingen problemer. Radeon 9200 frikendt.

Venlig hilsen Erland