tur søndag?
Fra : David B Wilby

Dato : 13-09-03 21:20

Hvor er det man mødes i morgen? Sidste søndag var det Malerklemmen.

--
mVFh, DavieB '84 Honda VF750F

http://www.wilby.dk/
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=145

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 13-09-03 21:42

David B Wilby wrote:

> Hvor er det man mødes i morgen? Sidste søndag var det Malerklemmen.

Sakskøbing Hotel i Sakskøbing på Lolland kl. 1200 ?

--
Tony
(der dog regner med at tage en tur senere på eftermiddagen - anyone?)

Fra : GRISEN

Dato : 13-09-03 21:51

On Sat, 13 Sep 2003 22:41:36 +0200, "Tony Lorentzen" <spam@dkfritidmotorcykel.dk> wrote:

>Tony
>(der dog regner med at tage en tur senere på eftermiddagen - anyone?)

Fristende, men jeg bør nok gemme mig under dynen... der har været influenza ligenende tilstande hele ugen, og dagens tur til Søhøjlandets TT har ikke hjulpet
meget.
Hvis der bli'r meldt noget mere specifikt ud i løbet af eftermiddagen, så kan det være....

*
Jan

Fra : Richard

Dato : 13-09-03 21:54

Tony Lorentzen wrote:

> Sakskøbing Hotel i Sakskøbing på Lolland kl. 1200 ?

Det lyder af for meget landevej; har i stedet tænkt at prøve Pitten i
St. Merløse - sakset fra mctc.dk:

"Lørdag og søndag hver uge kl. 13-16 MC Pit-Stop. Dotmostgaard,
Ringstedvej 31-33, 4370 Store Merløse. Hyggelige omgivelser, idyllisk
gårdhave. Gode parkeringsmuligheder. Gå ind ad den blå port Ring på
skibsklokken."

Havde tænkt mig at køre ved middagstid - når vejen er tørre - via Hove,
"bag om" Roskilde, Herslev, Lejre, Kirke Hvalsø og evt. hjem ad en
syd/østligere rute ved at fange de små veje hjem fra Malerklemmen og op
over Tune etc. Kunne også være omvendt - det er vist dit bagland,
ikke David?

Skal bare være hjemme ved 17-18-tiden for at skrue lidt.

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
DFM-side: www.dkfritidmotorcykel.dk/richard_pade

Fra : Hans Joergensen

Dato : 13-09-03 22:38

Tony Lorentzen wrote:
> Sakskøbing Hotel i Sakskøbing på Lolland kl. 1200 ?
> (der dog regner med at tage en tur senere på eftermiddagen - anyone?)

Hmm, mååske, jeg skal dog lige forbi Herlev og kigge på en '53
Dnepr først ....

Hvor skal vi køre hen?

// Hans
--
Red-line-shift,Red-line-shift,etc.etc.Red-Light-Stop,Repeat...

Fra : GRISEN

Dato : 14-09-03 08:53

Afhængig af hvor tidligt folk vil afsted, så kunne man evt. mødes på Lange Linie kl. 13.
Der er godt nok for mange hjul, men...

> 50 fuldblods Ferrarier bliver søndag den 14. september vist frem i
> København og omegn. Hermed får du muligheden for at se, røre, føle, og få
> svar på alle de spørgsmål du end måtte sidde inde med omkring den lækre
> lille Ferrari.
>
> Tal med bilernes ejere og sæt dig ind bag rattet hvis det er det der
> lyster, og tag endelig børnene med, som også kan få opfyldt diverse drømme
> [...]

*
Jan (der endnu ved ikke om han selv kan nå derud til kl. 13)

Fra : Hans Joergensen

Dato : 14-09-03 09:28

GRISEN wrote:
> Afhængig af hvor tidligt folk vil afsted, så kunne man evt. mødes på Lange Linie kl. 13.
> Der er godt nok for mange hjul, men...

Jeg er på langelinie kl. 13!

// Hans, der må indrømme .. at Ferrari er sgu okay ;)
--
Leveret af http://enterprise-server.dk

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 14-09-03 10:48

Hans Joergensen wrote:

> Jeg er på langelinie kl. 13!

Hej.
Ligger der stadigt, et hangar skib derinde ?

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Hans Joergensen

Dato : 14-09-03 10:50

Dennis Hellan Pedersen wrote:
> Ligger der stadigt, et hangar skib derinde ?

Æhm, jeg er der så nok ikke kl. 13 ... men nærmere 13:20/13:30 eller
ca. deromkring ...

// Hans
--
Leveret af http://enterprise-server.dk

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 14-09-03 17:30

Hans Joergensen wrote:

> Æhm, jeg er der så nok ikke kl. 13 ... men nærmere 13:20/13:30 eller
> ca. deromkring ...

Ja - og jeg nåede aldrig ud at køre i dag :-/

--
Tony

Fra : Martin Sørensen

Dato : 14-09-03 17:35

> Ja - og jeg nåede aldrig ud at køre i dag :-/

Jeg var ude at køre lidt rundt omkring, det blev til ca. 70km. Pragtfuldt
vejr, ihvertfald her omkring Aalborg.

--
signing off.. Martin Sørensen