Termokande ?
Fra : Gerner

Dato : 08-04-01 15:07

Hvem kender til en termokande (1L.), som holder en varm vædske varm
længst ? Og som kan købes i danmark helt sikkert.

--
Do not send me any email if you see this in a newsgroup
I do not reply to email sent to me from a newsgroup.

Fra : EGC

Dato : 08-04-01 19:18

"Gerner" <gm@telefona.dk> skrev i en meddelelse
> Hvem kender til en termokande (1L.), som holder en varm vædske varm
> længst ? Og som kan købes i danmark helt sikkert.
Køb en kande af mærket "tiger"

Mvh.E.C.

Fra : Gainsbourg

Dato : 07-05-01 22:06

Et svensk forbrugerprogram testede for nogen tid siden en masse
ståltermokander i kategorierne: "Hvor godt tåler kanden stød/slag" (de smed
dem på et stengulv fra 2m højde), "vægt", "pris/kvalitet" og selvølgelig
"hvor godt holder kanden på varme/kulde".

Der var 3 kander suverænt i toppen. De to var meget dyre og til gengæld
meget lette og den 3. var en ståltermokande fra IKEA365, som var vildt
billig, men til gengæld vejede mere end de andre.

Jeg ved ikke hvordan, de ligger i forhold til almindelige kander, men jeg
har selv købt IKEAs og er glad for den.

/G