Benzin til XJ600
Fra : Sune

Dato : 13-09-03 18:27

Hvad skal sådan en gammel svend fra '88 køre på ?

Mit gæt lyder på 95 oktan blyfri, men jeg vil lige være sikker.

--
vh Sune
Honda VF500 FII, Yamaha XJ 600

Fra : wheeler

Dato : 13-09-03 18:42

> Mit gæt lyder på 95 oktan blyfri, men jeg vil lige være sikker.

[KLIP]

Det laveste oktan-tal du kan opdrive på en hjemmelig tankst. -> 92
"bly"fri

--
Wheeler
Fjern "[remove this]" i mailadresse ved direkte svar

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 13-09-03 20:38

> Hvad skal sådan en gammel svend fra '88 køre på ?

Hej Sune

Som Bernhardt siger kører den perfekt på 92 oktan

--
Mojn
Jens Bager Jensen

Fra : Sune

Dato : 14-09-03 18:19

Tak for svarene.

Den blev fyldt (og tømt igen
Hvor var det dog skønt at komme ud på de små veje igen.
Var ved at styrte en enkelt gang i et sving, men klarede den lige med
foden - jeg tror ikke jeg vil kalde XJ'eren en svingmaskine

vh Sune