Spørgsmål Vedr. Zena
Fra : Mich@el

Dato : 13-09-03 11:37

Hejsa.

Så fik jeg endelig min Zena skivebremselås med alarm, men jeg har lige
et par spørgsmål.

Hvor lang tid holder batterierne. ???

Og hvor køber man billigst nye batterier. ???

--

Med tilbagelænet hilsen.........

(o; dk.fritid.motorcykel

Mich@el

Yamaha XV 1100 Virago
medlem af http://www.mc-customania.dk
Virago MC Club Danmark # 1101

Loud pipes saves lives

En dårlig fiskedag er bedre end en god arbejdsdag

Fra : Bjørn S

Dato : 13-09-03 16:00

"Mich@el" <ms@sport.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> et par spørgsmål.
>
> Hvor lang tid holder batterierne. ???
>
> Og hvor køber man billigst nye batterier. ???

Tjah, mener du en Xena alarm, så varer ihvertfald mine længe.....
Jeg måtte pille dem ud fordi den gav så mange falske alarmer, og ingen når
den skulle
Angivelig er låsen ikke særlig holdbar overfor vand, og det nytter jo ligsom
ikke. Den første lås jeg fik måtte jeg forøvrig skifte, da den efter 2
gangers brug ikke kunne gå i lås ! Nr.2 lås her fungerer dog udmærket som en
(unødig kostbar) skivebremselås alene.

Meget synd egentlig, da ideen er meget god, bare det nu også var bygget
ordentlig !

Batterier... forsøg den lokale isenskramler, de bruger tit at være billige
med den slags. Nogle ganger kan man også få det billigt i Føtex, den dyreste
er nok din seriøse urmager, men til gengæld holder hans batterier tit
længere.

Med mindre det er en helt ny forbedret utgave er mit råd at levere den
tilbage, men det finder du jo nok ud af, det kan være jeg har fået 2
mandagsudgaver, men det er en for meget !

--
/Bjørn

Fra : GRISEN

Dato : 13-09-03 21:47

On Sat, 13 Sep 2003 12:37:24 +0200, "Mich@el" <ms@sport.dk> wrote:

>Hvor lang tid holder batterierne. ???

Jeg har skiftet en enkelt gang.
Min lås er 1-1½ år gammel, og jeg har ikke oplevet nogen af de problemer som Børn skriver om.

>Og hvor køber man billigst nye batterier. ???

Ved ikke hvor det er billigst, men Brinck, Frederiksborgvej, København har dem til 15,- pr. stk.

>Yamaha XV 1100 Virago
>En dårlig fiskedag er bedre end en god arbejdsdag

Her kunne man godt indsætte en sjov kommentar... :)

*
Jan

Fra : Armand

Dato : 14-09-03 20:17

GRISEN <grisen@pornotrold.dk> skrev i en

> Ved ikke hvor det er billigst, men Brinck, Frederiksborgvej, København har
dem til > 15,- pr. stk.

T Hansen??

--
Armand.

Fra : Tommy Jakobsen

Dato : 15-09-03 21:24

Hej Michael,

Som Bjørn har oplevet det virkede min første Xena-lås heller ikke, men
nummer 2 funker fint. Min erfaring er at batterierne holder omkring 1 sæson.
Jeg købte nye batterier på nettet på www.batterier.dk og det var billigt
(jeg mener at det var knap en 10'er stykket) og den røde mand leverede dem
lige til døren.

//Tommy