Efterlysning af Suzuki AN400
Fra : Peter Stern

Dato : 13-09-03 09:02

Hej medfans håber at nogle kan hjælpe mig

EFTERLYSNING

Jeg har fået stjålet min Blå Scooter - mærket Suzuki Burgman 400 - reg. nr
EE17579, natten til d. 13. september fra gl. kalkbrænderi vej på østerbro.

Kendetegn:
Der er et stykke af vindskærmen som er knækket af, fordækket er ret slidt og
der er sorte pletter på udstødningen.

Hvis I pludselig skulle se den et sted - så kontakt mig asap på 3079 0670

Tyveriet er meldt til politiet her til morgen.
Hilsen

Peter

Fra : Peter Stern

Dato : 13-09-03 09:55

er fundet igen
"

Fra : Esben Laursen

Dato : 13-09-03 10:20

"Peter Stern" <fccopenhagen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> er fundet igen
> "

nr

> og

Det var sørme hurtigt
Havde du glemt hvor du havde sat den ?
Hvordan fandt du den ?

Vh Esben

Fra : Pwh

Dato : 13-09-03 09:58

Esben Laursen wrote:
> "Peter Stern" <fccopenhagen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det var sørme hurtigt
> Havde du glemt hvor du havde sat den ?

Ja det er altså en dårlig ide at tage kværnen når man skal
ud og drikke sig pis.. fuld fredag aften

/Jens

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 13-09-03 11:23

> Ja det er altså en dårlig ide at tage kværnen når man skal
> ud og drikke sig pis.. fuld fredag aften
>
> /Jens
-----------------------
*LOOL*

Jeg er også stoppet med det...

--
Med venlig hilsen:

--==>Oliver Bruchhaus<==--
Honda Hornet 600
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=294
--==At køre 30 km/t ind i en mur svarer til at hoppe ud fra 2.sal!!!==--
--==Take care out there...==--

Fra : anders majland

Dato : 13-09-03 22:02

> er fundet igen