Andet multimedie
bentjuul 3670
Star of Life-symbolet
Fra : Mikkel Krogh

Dato : 08-04-01 14:21

Jeg har gennem længere tid ledt efter "The Star of Life", altså den blå
'stjerne' med den medicinske slange i midten som bruges af
ambulancetjenester og andet redningspersonale.

Jeg har da også fundet flere bitmapversioner, men jeg er interesseret i
'stjernen' som vektorgrafik i et format der kan håndteres af CorelDraw ver.
9.0.

Er der nogen der kan hjælpe?

På forhånd tak.

MVH

Mikkel Krogh
Dansk Røde Kors
Hovedstadens Samariterkorps

Fra : Kim Thranborg

Dato : 08-04-01 15:50

"Mikkel Krogh" <mikkelkrogh@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har da også fundet flere bitmapversioner, men jeg er interesseret i
> 'stjernen' som vektorgrafik i et format der kan håndteres af CorelDraw

Ifølge denne side http://www.kasoft.net/starpage
er "The Star of Life Trademark" designet af Leo R. Schwartz, Chief of the
EMS Branch of the National Highway Traffic Safety Administration (NHTSA).
Dem kan du kan finde på http://www.nhtsa.dot.gov og mon ikke de kan hjælpe
dig ?

Hvis ikke, kan du selv tegne det op inde i Corel Draw, og om ikke andet så
smid mig en mail, så skal jeg gøre det for dig.

Mvh.
kim@thranborg.dk
Kolding