Kan man så græs på denne tid af året.....
Fra : Carsten

Dato : 13-09-03 06:40

....... med chance for at det også kommer op, eller skal jeg vente til
foråret.?

Fra : Kenth Jensen

Dato : 13-09-03 06:56

> ...... med chance for at det også kommer op, eller skal jeg vente til
> foråret.?

Det kan du sagtens, nu er faktisk et af de allerbedste tidspunkter, du skal
dog ikke vente for længe hvis det skal nå at komme helt op, det helt
optimale havde nok været for et par uger siden.

Hilsen Kenth

Fra : Gunnar Grooss

Dato : 13-09-03 09:01

"Kenth Jensen" <kenth.susanne@FJERN_DETTE_postman.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> dog ikke vente for længe hvis det skal nå at komme helt op, det helt
> optimale havde nok været for et par uger siden.

Hej
Min græsplæne er sået 15 oktober for 2 år siden så bare gå i gang
Gunnar

Fra : Calle.

Dato : 13-09-03 11:15

Carsten wrote:
> ...... med chance for at det også kommer op, eller skal jeg vente til
> foråret.?

Et stort gartnerfirma har lige anlagt en kæmpe græsplæne på min
arbejdsplads, så gå du bare igang
--
Calle

Fra : Carsten