Emalje fix til opvasker
Fra : Thïngmand

Dato : 12-09-03 22:34

Som de fleste har jeg også set Leth, fixe kurven i opvaskemaskinen, med
noget flydende emalje, så der ikke kom flyverust på bestikket. Men hvor i
alverden køber man dette emalje? Jeg har nu prøvet byggemarked, farvehandel
og hårde hvidevare butik, uden held!

--
Thïngmand
www.thingmand.dk

Fra : Lars Ladingkaer

Dato : 12-09-03 23:06

"Thïngmand" skrev:

> [..] flydende emalje, så der ikke kom
> flyverust på bestikket. Men hvor i alverden
> køber man dette emalje? Jeg har nu prøvet
> byggemarked, farvehandel og hårde
> hvidevare butik, uden held!

Hvis det er samme type flydende emalje som bruges til småreparationer af
håndvaske, badekar, toiletter mv. (gerne i en lille flaske) så fås det i
velassorterede byggemarkeder, og formentlig ditto vvs-forhandlere.

Mvh, Lars

www.recorder.dk - Sammenligning af HD & DVD optagere

Fra : Madsen

Dato : 12-09-03 23:26

On Fri, 12 Sep 2003 23:33:39 +0200, "Thïngmand"
<michael@thingmand.invalid> wrote:

> [...]
>alverden køber man dette emalje? Jeg har nu prøvet byggemarked, farvehandel

I Silvan kan du købe en flaske Bison Enamel Fix.
Kan ikke lige huske prisen, men mener det var
ca. en 80 - 100 kr

mvh Madsen

Fra : Olsen

Dato : 14-09-03 23:00

Thïngmand wrote:
> [...]
> Men hvor i alverden køber man dette emalje? Jeg har nu prøvet
> byggemarked, farvehandel og hårde hvidevare butik, uden held!

Det holder alligevel ikke. Brug konens neglelak.

Fra : Preben og Anette

Dato : 27-11-03 22:21

Hej

De fåes i tuber hos farvehandleren de er effektive hvis bunden er rigtigt
rengjort.
Sørg for at det plastic der er på i forvejen er rengjort og sidder tæt skær
evt. det af som sidder løst, det er virkeligt effektivt mit har holdt i 1½
år nu

--
Venlig hilsen

Preben Christensen

Fra : gramse

Dato : 07-12-03 18:52

undskyld hvad hedder det kan det bruges på kurve?
mvh
kim