Grafikkort købes !
Fra : Nielsen

Dato : 12-09-03 19:24

Jeg vil gerne købe et grafik-kort, som skal være en af følgende modeller:

Model Chipset
Memory
Manufacture

RIVA TNT2
32M
ASUS AGP-V3800

NVIDIA RIVA TNT2 Vanta
32M
Top solution

Matrox Millennium G400
32M
Matrox

GeForce 2 GTS
32M
Winfast

GeForce 2 GTS DDR
32M
MSI MS-8815

GeForce 2 GTS DDR PRO
64M
ELSA GLADIAC

GeForce 2 GTS DDR PRO
64M
GIGABYTE GV-GF2010

GeForce 2 MX
32M
ASUS AGP-V7100

GeForce3 DDR
64M
ELSA GLADIAC 920

mvh
Jakob Nielsen

Fra : Zulu

Dato : 12-09-03 20:08

"Nielsen" <jakob@putandtake.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg vil gerne købe et grafik-kort, som skal være en af følgende modeller:

Hvad skal du bruge det til, og hvorfor skal det lige være et af dem fra
listen?
Så vidt jeg kan se, er det allesammen chips, der har et par år på bagen, men
hvis du ikke skal spille, vil et G400 være et godt valg.

Zulu

Fra : Nielsen

Dato : 13-09-03 09:10

Det skal passe til mit forældede bundkort, PCCHIPS M810L

vh
Jakob

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 12-09-03 23:08

"Nielsen" <jakob@putandtake.dk> crashed Echelon writing

> Jeg vil gerne købe et grafik-kort, som skal være en af følgende modeller:

Kig et smut forbi markedsgrupper, her handles kun skumbananer med eller
uden chokolade.

--
Bjarke Andersen

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 13-09-03 10:38

Bjarke Andersen wrote:
> Kig et smut forbi markedsgrupper, her handles kun skumbananer med
> eller uden chokolade.

Eller daggamle Cola'er

--
Martin K

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 13-09-03 11:32

"Martin Kirschmeyer" <kirschmeyer@REMOVE.hotmail.com> crashed Echelon
writing news:3f62e55d$0$48898$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Eller daggamle Cola'er

Uhh uhh uhh, så må du godt få min 40Mb Conner disk!!!!

--
Bjarke Andersen