Konference om voldtægt
Fra : Bente Holm Nielsen

Dato : 12-09-03 18:08

Dansk Forening for Kvinderet www.kvinderet.dk
indbyder til KONFERENCE OM VOLDTÆGT.
Arrangementet holdes i fællessalen på Christiansborg den 24.9.2003 i
tidsrummet
15.00 - 19.30.
Der vil blive stillet skarpt på uagtsom voldtægt, den krænkedes
retsstilling og
muligheden for andre veje frem end straf i forhold til krænkeren. Se
vedlagte
program
Pris 100,- Tilmelding med navn og adresse hos advokat Jytte Lindgård pr.
telefon
33 93 03 30 eller pr. mail jl@nhglaw.dk senest 22.9 kl. 9.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 12-09-03 18:47

Bente Holm Nielsen <bentehn@vip.cybercity.dk> skrev :

>Dansk Forening for Kvinderet www.kvinderet.dk
>indbyder til KONFERENCE OM VOLDTÆGT.

Brug venligst en opslagsgruppe til den slags, her i gruppen er
det uønsket.

Fra http://usenet.dk/grupper.pl?get=dk.snak.seksualitet:

Annoncering af enhver art og filattachements er ikke tilladt i
gruppen.
Det understreges, at gruppen er et diskussionsforum og derfor
ikke beregnet til annoncer hverken for private eller virksom-
heder.

med venlig hilsen
Knud
--
Er du i tvivl om hvilken nyhedsgruppe, du skal bruge?
Du kan læse alt om de forskellige grupper på

Fra : Henning

Dato : 12-09-03 21:24

> [...]
> Det understreges, at gruppen er et diskussionsforum og derfor
> ikke beregnet til annoncer hverken for private eller virksom-

Fint Knud, så er det på plads, hverken relaterede eller ikke
relatered annoncer hører hjemme uden for opslags/markeds-
grupperne, tillades bare een annonce eller eet opslag, ender
vi igen med spørgsmålet om moderering af gruppen ØV !

Husk signaturen er på det nærmeste fredhellig, brug den
hvis i har noget på hjertet

MVH
Henning

Fra : PerX ...

Dato : 13-09-03 15:12

In article <bjsukl$sl0$1@news.cybercity.dk>, bentehn@vip.cybercity.dk
says...
> Der vil blive stillet skarpt på uagtsom voldtægt, den krænkedes
> retsstilling

Som var vandret?

--
Opslagsgrupperne, som skal bruges af alle, men læses af ingen.

Fra : Martin Jorgensen

Dato : 13-09-03 16:46

PerX ... wrote:
> In article <bjsukl$sl0$1@news.cybercity.dk>, bentehn@vip.cybercity.dk
> says...
>
> Som var vandret?

Sssh. Du fornærmer kvinderets-advokaten og hendes off-topic, opslags-indlæg.
Nu taler du vist om samlejestillingen og ikke retsstillingen

mvh.
Martin Jørgensen

Fra : PerX ...

Dato : 14-09-03 01:27

In article <3f633ba0$0$24632$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
megafedt@hotmail.com says...

> Sssh. Du fornærmer kvinderets-advokaten og hendes off-topic, opslags-indlæg.
> Nu taler du vist om samlejestillingen og ikke retsstillingen

Beklager. Det var vist en plet på min skærm ;)