Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Godt digicam 2500-4000kr?
Fra : Stig Nørgaard Jepsen

Dato : 08-04-01 13:45

Kan man få et okay digitalt kamera til omkring 2500-4000kr?
Jeg skal primært bruge det til hjemmesider. Både udendørs og indendørs
billeder.
Jeg ved generelt ikke ret meget om fotografering, og så heller ikke meget om
digital fotografering. Så jeg er sådan cirka ret meget på bare bund.
Kameraet må da meget gerne være et solidt kamera, som passer i en mekanikers
hånd :) Da jeg også skal sælge kameraer videre sammen med en webløsning.

Mvh Stig N. Jepsen

Fra : Christian Bjerre

Dato : 08-04-01 15:35

danmarkbynight forhandler et udemærket Fuji - fatter ikke hvorfor man ikke
kan købe det andre steder.
- Jeg er ihvertfald ovenud tilfreds - billeder i 1280x1024

http://www.danmarkbynight.dk/kamera.php3