Andet multimedie
bentjuul 3670
S: Ulead Cool 3D Grafik Program
Fra : Hr Martin MSPH

Dato : 12-09-03 15:39

hey..

jeg har et: Ulead Cool 3D Grafik program.
Det hedder Ulead Cool 3D The Coolest Way To Hot 3D Graphics version 3.0. Det
er et Grafik Program hvor du kan lave mange sjove og fede ting... det koster
700 kr for nyt. og det er også kanon nyt.. har kun prøvet det en gang....
jeg vil godt sælge det...for 500kr.

Vh. Martin.
mail: msph@ofir.dk
Tlf: 28 18 25 19

Fra : Anders pedersen

Dato : 12-09-03 15:46

On Fri, 12 Sep 2003 16:38:38 +0200, Hr Martin MSPH wrote:

> [...]
> 700 kr for nyt. og det er også kanon nyt.. har kun prøvet det en gang....
Alt køb og salg foregår i markeds grupper
Den rigtige gruppe vil være news:dk.marked.privat.edb
Nu prisen på det er 433 kr

Anders

Fra : BTH [2600]

Dato : 12-09-03 16:49

Anders pedersen wrote:
> Den rigtige gruppe vil være news:dk.marked.privat.edb
> Nu prisen på det er 433 kr

..software så er den der

Fra : Anders pedersen

Dato : 12-09-03 17:18

On Fri, 12 Sep 2003 17:48:50 +0200, BTH [2600] wrote:

> .software så er den der
Det er den ikke.Han har haft stillede det samme indlæg i
dk.edb
dk.edb.hardware
dk.edb.grafik

Den rigtige gruppe ville være news:dk.edb.marked.privat.edb.software

Anders

Fra : Morten Lind

Dato : 12-09-03 17:34

BTH [2600] <juiceREDIGERE@juice.dk> wrote:

> .software så er den der

Øh, gruppen hedder dk.marked.privat.edb.software
M.
--
[2000]..hverken enten eller, blot både og...(ML)