Vestkysttræf
Fra : Tonny Eskesen \(DKMC~

Dato : 12-09-03 14:58

Hvis der ikke er andre der vil reklamere lidt, så gør jeg det da lige

12-14. er der det 1. Vestkysttræf hos Wild Turkeys, Fanø MC og MC Touring
West. Sted: Gummesmarksvej (mellem Esbjerg og Bramming). Skiltet fra
motorvejen ved Korskroen. Prog.: Live musik, øl, sprut, mad, konkurrencer og
brænderplads. Gratis morgenmad. Info: Fredag aften på tlf. 7545 2224 eller
7518 0199. Du kan også tjekke www.mctw.dk for mere info.

Jeg kommer.

hamselv herfra
--
VED SVAR, HUSK AT RETTE ADRESSEN.
hamselv(SNABELA)brammingnet.dk

Fra : Kim (Bandit600)

Dato : 12-09-03 15:28

Tonny Eskesen \\(DKMC\\) <hamselv@brammingnet-sletdette-.dk> skrev:
>Hvis der ikke er andre der vil
> [...]

Vi kommer også min. tre styks fra skjern lørdag
(hvis vi kan finde det

Mvh.
Kim (Bandit600)
http://www.thormc.dk

Fra : Tonny Eskesen \(DKMC~

Dato : 12-09-03 19:22

"Kim (Bandit600) (slet VNES9)" <streetfigther@VNES9mail.dk> skrev i en
meddelelse >
> Vi kommer også min. tre styks fra skjern lørdag
> (hvis vi kan finde det
>
> Mvh.
> Kim (Bandit600)

Oorrk

Hvis I kommer fra Varde siden, så kommer der et par skilte på venstre side
lige efter den vej hvor man kører mod Esbjerg ad Solbjergvej og lidt før den
lille bakke hvor der ligger en maskinstation på højre side.

Man skal nok være lidt lokalkendt for at vide hvad dælen jeg snakker om, men
der er skilte

Har været ude på træfpladsen og det ser sommen wældig ud.

Vi kommer også 5-10 styks imorgen, mødes i klubben kl. 1200 og får en enkelt
og ruller så afsted.
Når man så kender Slowriders, så ved man at det sikkert først bliver omkring
kl. 1330 vi ruller.
Man er først en rigtig slowrider når man kommer en ½ time for sent hehe

hamselv herfra
--
www.slowriders.dk
www.hamselv.brammingnet.dk

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 12-09-03 18:53

Tonny Eskesen (DKMC) <hamselv@brammingnet-sletdette-.dk> wrote:
> [...]
> mad, konkurrencer og brænderplads. Gratis morgenmad. Info: Fredag
> aften på tlf. 7545 2224 eller 7518 0199. Du kan også tjekke

Nårh, jeg har da reklameret lidt, men så direkte ville jeg nu heller
ik´være.
Det kan da være vi ses deromme.

--
Mfh - Arne Lorenzen - FZS 600