Nordic Media
Fra : Thomas Wesley Hinton

Dato : 12-09-03 10:26

Hej Gruppe,

Min kammerats far har fået en regning fra Nordic Media for opkald til et
eller andet betalings nummer.

Kommer den slags regninger normalt ikke på den normale telefon regning?

Med til historien hører også at han uforvarende er kommet til at ringe til
deres betalingsnummer, via en webdialer han på en eller anden måde har fået
installeret.

Fra : Pongo

Dato : 12-09-03 18:37

Fra : Pongo

Dato : 12-09-03 18:56

Ak - jeg havde håbet at de havde indstillet aktiviteterne. Det har de
åbenbart ikke.

Jo - opkaldene er sansynligvis med på den almindelige telefonregning,
men det ekstragebyr som Nordic Media mener sig berettiget til for den
service de har leveret, er ikke med. Derfor sender de efterfølgende en
regning på deres andel.

Ja - hvis dialleren installeres så opkaldene ikke er til dyre exotiske
lande, men til et almindeligt dansk nummer, så hjælper voksenspærring
ikke noget. Nordic Media har ikke så mange tilfredse kunder. Se f.eks
følgende:
http://www.forbrugerraadet.dk/raad/forbruger/alle/telesex/

/Klaus

Fra : Thomas Wesley Hinton