Intolerante Trafikanter............Gælder ~
Fra : HpeA

Dato : 11-09-03 21:33

Hej Alle.

Godt nok har jeg ikke lige været en daglig besøgende har på gruppen ( eller
for den sags skyld, alle de andre ). Men dog men dog, hvor er
intolerance dog værdsat eller hva´ ?. Godt nok ikke nemt at føre en 45´er
igennem dagens trafik, og det bliver det heller aldrig. Det bliver
hellerikke nemmere at føre et fire-hjulet(eller derover) køretøj !.
Overhalinger for tæt på, overhaling indenom eller bare kun tolerant over for
sigselv, for man er jo sigselv nærmest ! ! !.
Glem det ! ! !.
What ever ! ! !.

Trafik-loven siger nærmest bokstaveligt - " Du må ikke være til fare, og du
må ikke være til gene´"-

Og hvis alle nu tænkte sådan ville det være nærmest himlen, men det jo
utopi´ !

Om dem i fire-hjulet ( eller derover ) nu tænkte på ham/hende dernede,
der gjore sig ekstra bred, og fyldte næsten hele den vognbane, ville det
ikke være klare tegn om at hende/ham ikke føler sig sikker på dine
handlinger ?. Ergud er du nu til fare & gene´ om du fuldføre dine handlinger
!.
Tilgengæld er den bette´ ham/hende på den to-hjulet til fare/gene´ over for
dig !. For nu skal du tage stilling til.....................what ever, du
overhaler jo alligvel´ !
Ikke dit problem jo vel ?.
Ikke dit problem at en der _VAR_ ivejen for det første bliver totalt
stjerneidiot over at sådanne tåber som dig findes !.
Ikke dit problem at lovgivningen er totalt screwed up !. ( tænk næste gang
du stemmer ved valg TAK ! )
Ikke dit problem at vi alle skal passe vores liv, hvordan det så end hænger
sammen, eller.................I ved hvad jeg mener !

At jeg køre knallert er ikke ens betydende med at jeg har totalt tunet, køre
som et bøjet søm eller ellers bare ter´ mig "brian". Alle har en indbygget
"drengerøv" i sig, og det kommer til udtryk sådan hver især .

Men der er _IKKE_ afgift på at tænke sig om ( du er forpligtet via lov )
bare et millisekund, og sjovt nok koster det ikke noget og du skal ikke
betale skat for det heller om du fik en lys ide( det er så uden du har
planer om at lave penge på den lyse ide jo ) !.

Men som sagt er det utopi´
Alle tænke sådan, migselv først og du er ikke bedre end mig !.
*LOOOOOOOOOOOOOOOOL*

Og JA ! ! !, køre både knalle & bil(og om jeg havde pappet til MC´en så
havde der været det samme prob. jo :os), så ser hvad i ser, og hidser mig op
over det !. Men retfærdiggøre det selvjustist ?.
Jeg prøver bare at komme fra A til B i et stykke og i live, og prøver at
være så lidt ivejen som nu mulig ( og TAK til jer der viste det, ingen
nummerplader nævnt, ingen glemt )
--
HpeA & PygZe-Pigen

Hans Peter Erenskjold Aalling
www.hpea.farmands.dk
hpea@Farmands.dk

Fra : Kim Larsen

Dato : 11-09-03 22:18

Først og fremmest vil jeg sige, det er ret farligt at skære alle over en
kam, du kan og må ikke beskylde alle folk for samme fejl, for det har ikke
noget på sig, det ved du, det ved jeg.
Det er rigtigt der er mange der kører som om det kun er dem der har lov til
at køre, og det er dumt, og det ender ret ofte galt, men der er stadig langt
til at det gælder alle, for der er andre der kører enten det ene eller det
andet end lige der hvor du kører.
Nu er det ikke for noget, men en anden gang, så slå lige din stavekontrol
til, det vil pynte på så langt et indlæg.

Kim Larsen

Fra : Anders Jensen

Dato : 12-09-03 18:11

> Nu er det ikke for noget, men en anden gang, så slå lige din stavekontrol
> til, det vil pynte på så langt et indlæg.

Og et grammatik-kursus ville også hjælpe.

Anders

Fra : Hekto

Dato : 11-09-03 23:24

In article <3f60dbfc$0$23511$ba624c82@nntp04.dk.telia.net>, HpeA
says...
> køre
> som et bøjet søm eller ellers bare ter´ mig "brian"

KLASK!
--
/Hekto

Suzuki LS650 + GS450E