Forsegling af brev
Fra : Søren

Dato : 11-09-03 21:25

Hejsa

Ved ikke helt om det er det rigtige sted at spørge, men er der nogen
der ved hvor man kan få fat i grejet til at lave en gammeldags
forsegling af breve?

På forhånd tak

Søren Rasmussen

Fra : Johnt

Dato : 12-09-03 02:04

"Søren" <mail@srasmussen.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Ved ikke helt om det er det rigtige sted at spørge, men er der nogen
> der ved hvor man kan få fat i grejet til at lave en gammeldags
> forsegling af breve?

Papirhandel

Hilsen

René

Fra : Bo Unger Nielsen

Dato : 13-09-03 17:52

"Johnt" <johntt@(fjerndette)mail.invalid> wrote in message news:<3f6119ad$0$210$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> "Søren" <mail@srasmussen.dk> skrev i en meddelelse

> Papirhandel
>
> Hilsen
>
> René

Vi har selv købt hos
A.B.A. stempler
Fax 43 45 43 99
De kan lave din helt egen signet, lak kan købes i boghandlen

MVH
Bo

Fra : Casper Bang

Dato : 13-09-03 19:05

> Vi har selv købt hos
> A.B.A. stempler
> Fax 43 45 43 99
> De kan lave din helt egen signet, lak kan købes i boghandlen

nu er jeg lidt nysgerrig - hvor meget vil sådan et stempel egentligt løbe op
i, og hvor meget (ca) koster lakken?

Fra : Bo Unger Nielsen

Dato : 22-09-03 17:27

"Casper Bang" <webmaster@secretsofwar.net> wrote in message news:<bjvmf5$5t2$1@sunsite.dk>...

> nu er jeg lidt nysgerrig - hvor meget vil sådan et stempel egentligt løbe op
> i, og hvor meget (ca) koster lakken?

Det afhænger af størrelse og motiv, men ca. 1000,- 1200,- kr. lak
koster 25 kr pr stang, så det er ikke helt billigt

MVH
Bo