Instruktionsbog for en GSX600F - gerne årg~
Fra : Morten Christensen

Dato : 08-04-01 12:31

Hej NG.

Er der nogle som ligger inde med sådan en, som jeg evt. kan få lov til at
låne/indscanne til elektronisk brug?

Hvis der er nogen, som også ligger inde med en værkstedsbog eller noget i
den stil, hører jeg også gerne fra jer

--
Have a good ride
Morten, Københavnstrup

*nu skal der ud og køres!*

Fra : Rune Pedersen

Dato : 08-04-01 13:37

> [...]
> låne/indscanne til elektronisk brug?
>
> Hvis der er nogen, som også ligger inde med en værkstedsbog eller noget i

Jeg er heldigvis også nybagt GSX600F-ejer dog (01)
Så har selvfølgelig fået en instruktionsbog med, er det noget bestemt du
skal bruge, for lysten er sgu ikke rigitigt til at indscanne 77 sider...Så
skulle det da lige være på arbejde ;)

> *nu skal der ud og køres!*

Ævser, der pisser ned......

Rune, Nordjyde
Nybagt GSX600F-ejer ('01) ;)

Fra : Morten Christensen

Dato : 09-04-01 03:37

"Rune Pedersen" <spotpower@stofanet.dk> wrote
> [...]
> skal bruge, for lysten er sgu ikke rigitigt til at indscanne 77 sider...Så

Det har nu ikke pisset ned her, så vi kan fint køre

Ang. indscanningen, så var minb hentydning netop, at jeg *selv* ville gøre
det, og så ligge den online.
Men jeg er desværre bange for, at den manual du har fået, kontra den manual
jeg søger er lidt for forskellig...

Ellers mange tak for buddet
Måske henvender jeg mig til dig, næste gang jeg er på "pukkelrygs-besøg" i
det nordjydske ;c)

--
Have a good ride
Morten, Københavnstrup