PAS PÅ!!! Azir er ude efter dine annoncekr~
Fra : Ukendt

Dato : 11-09-03 18:20

Freden varede ikke længe - nu er Azir/IT-registret/IT-Business Danmark i
gang med at ringe rundt til folk... selv til folkene bag Unfairpris.dk

En super-hurtigt snakkende sælger slog om sig med armene, skulle lige have
bekræftet sidste års oplysninger og "prisen var kun 1952 kroner + moms, og
når betalte dem, slap jeg jo for at høre på ham i et helt år".

Jeg spillede med på legen, gav ham alle oplysninger om mit firma, men
sikrede mig omhyggeligt at jeg aldrig svarede "ja" til noget... når bare man
er på vagt og sælgeren har supertravlt, kan man sagtens svare udenom

Til sidst kom så sætningen "og det jeg sender til dig er ikke et skriftligt
tilbud men en bindende aftale bla. bla. bla...". På det tidspunkt havde han
allerede gjort sig skyldig i svig (så aftalen kunne under ingen
omstændigheder være bindende) ved at påstå, at vi blot fornyede aftalen fra
sidste år, hvor vi var optaget i "de 3 mest brugte opslagsværker Lokalbogen,
Amtsbogen og Erhvervsbogen"... YEAH RIGHT... så han fik lov at sende ordren
videre til "support-afdelingen"... jeg har aldrig talt med IT-registrets
support-afdeling, så det måtte prøves

PPPYYHHH, det var svært at vente de 10 minutter før opkaldet fra
Support-afdelingen kom. Dette var en ganske ung pige, som i LYN-tempo læste
alle oplysninger op og til sidst nærmest hviskede ind i røret, at der var
tale om en bindende ordre osv...

Jeg gjorde hende opmærksom på, at der var en fejl i materialet, idet hun kun
havde nævnt vores ene hjemmeside (www.flashlight-gruppen.dk) - om hun ikke
kunne skrive den anden ind. Joooh, det kunne hun da sagtens... hvad adressen
var.

"Jo,"sagde jeg, "du skriver www.unfairpris.dk - og så gider du vel ikke tale
mere med mig?"

Joooh, det ville hun da gerne...

så forklarede jeg hende, hvad Unfairpris.dk var, og at mit navn iøvrigt var
Jesper Brock - redaktør for Danmarks største forum mod annoncehajer, som
bla. det firma, hun arbejdede for...

SÅ gad hun ikke snakke mere med mig, hehehehe... hun afsluttede samtalen med
et løfte om at sælgeren Troels Jensen snarest ville ringe og forklare mig,
hvorfor han overfor mig havde gjort sig skyldig i svig efter Aftalelovens
§30... han har endnu ikke ringet...
_________________
Venlig hilsen

Jesper Brock
Redaktør, www.unfairpris.dk
Journalist & leder af Flashlight-Gruppen.dk

begin 666 icon_smile.gif
M1TE&.#EA#P`/`+,.`/_J`$5%10```/_.`/_)`/^T`/Z=`/_^D__]$_______
MQS,S,___Z__E`````````"'Y! $```X`+ `````/``\```1;T$D9:IW85:;.
M&1<6< @"G(,13$$G""?PIJMVF'$.:@H.GS^"*G #QH*%RB''!!"2`=.B"5@\
G*P/9:[L5K@)906(\%A!VFL&@P3736&J"7/X6!0KXPC##LM0F$0`[
`
end

begin 666 icon_biggrin.gif
M1TE&.#EA#P`/`+,-`$5%1?_J`````/_____.`/_)`/^T`/Z=`/_^D__]$___
MQ___Z__E`````````````"'Y! $```T`+ `````/``\```19L$D):IVXU:40
M(A<&<$D2G,0!3$!GGG"Z:H@IP'<`:LJ;![F""H#XP7"&2E' ;#J3`-M@2AT(
E"E "L$J]JC1:`?>Z`Q,83O*70B 4WF]9IF*H&X89EF4VB0``.P``
`
end

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 11-09-03 18:35

Jesper Brock wrote:
> Freden varede ikke længe - nu er Azir/IT-registret/IT-Business Danmark i
> gang med at ringe rundt til folk... selv til folkene bag Unfairpris.dk

Henviser lige til:

<http://www.computerworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=19285>
<http://www.computerworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=19262>

Som begge handler om Azir.

mvh
Johan

Fra : Lars Funck

Dato : 11-09-03 19:09

"Jesper Brock" <jesper.brock[at]mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Freden varede ikke længe - nu er Azir/IT-registret/IT-Business Danmark i
> gang med at ringe rundt til folk... selv til folkene bag Unfairpris.dk

Man må da håbe, de efterhånden bliver så kendte, at de får svært ved at
blive ved med at få folk til at hoppe på deres nummer.

MVH

Lasr

Fra : Ukendt

Dato : 11-09-03 20:23