Notebook som server?
Fra : hans

Dato : 11-09-03 17:43

Hej
Jeg har en ret gammel notebook som jeg ikke rigtig bruger til noget mere.
Jeg kunne imidlertid godt bruge en computer til noget ftp-server og derfor
tænkte jeg at sætte den gamle notebook op som ftp-server. Er den egnet til
det? Jeg mener kan den stå tændt 24/7/365 eller vil den sandsynligvis brænde
sammen?

En anden ting er at der er installeret windows 95 på den og jeg har tdc-adsl
forbindelse, men har et eller andet sted læst at man ikke kan få adsl til at
virke på en win95 maskine? Passer det og er der en patch som kan få det til
at virke?

Mvh

Hansi

Fra : Thomas

Dato : 11-09-03 20:49

forkert gruppe - kan lade sig gøre med din maskine (den bliver varm) - nej
windows 95 understøttes ikke
hilsen
Thomas

Fra : Brian Lund

Dato : 11-09-03 22:46

> forkert gruppe - kan lade sig gøre med din maskine (den bliver varm) - nej
> windows 95 understøttes ikke
> hilsen

A-hva? - Sikke noget pjat... - Jeg har TDC-ADSL og der kan både køre windows
95 og linux maskiner på mit gøgl...

Re: Hans
Men ang. din bærbare, ja det burde den nok kunne, men hvis den skal køre
24/7/365 skal du enten regne med at reboote et sted mellem hvert og hvert 3.
døgn med windows 95! - Installer windows 2000 så kan den køre flere år!

Brian

Fra : Thomas

Dato : 13-09-03 01:25

Jammen TDC siger selv min. windows 98 osv...
I hvertfald til ATM løsningen..
Jeg tror gerne at det kan lade sig gøre med windows 95, hvis man véd
hvordan.
Hilsen
Thomas