Nogen der kender denne film ?
Fra : Martin Schou

Dato : 11-09-03 15:14

Hey filmfreaks
Så engang en film om en grim ulækker mand/stor dreng der boede alene sammen
med sin mor i den værste svinesti i overhovedet kan forestille jer. (noget i
stil med visse scener i filmen "Se7en"). Men den her mand blev udnyttet
seksuelt af sin grimme ulækre fede mor. Men hun havde også en grim ulækker
kæreste som besøgte dem i den her usandsynligt ulækre lejlighed (det er
virkeligt slemt det her).
Det endte så med at han slog hende ihjel og viklede hende nøgen ind i
celofan, og så tog han ud i verden (hvor han vist ikke havde været før). Jeg
så kun fra midt i filmen og til den sluttede. Så vidt jeg husker hed den
noget med "Billy boy" eller "Billy bob" men er ikke helt sikker.

Nu er det ikke fordi jeg har en eller anden pervers ide. Men den gjorde
alligevel et indtryk på mig mht. ulækkerhed.

Håber nogen kender dette mesterværk.

Hilsen Martin

Fra : Nicolai Zoffmann Hei~

Dato : 11-09-03 15:27

Martin Schou wrote:
så kun fra midt i filmen og til den sluttede. Så vidt jeg
> husker hed den noget med "Billy boy" eller "Billy bob" men er ikke
> helt sikker.

Det er den australske film "Bad Boy Bobby," total fed film
hygge,
Nicolai

Fra : Martin Schou

Dato : 11-09-03 15:30

> [...]
> så kun fra midt i filmen og til den sluttede. Så vidt jeg
>
> Det er den australske film "Bad Boy Bobby," total fed film

Det gik godt nok hurtigt. Mange tak for det :)

Martin

Fra : bb

Dato : 11-09-03 16:37

Martin Schou <mstek@mstek.dk> wrote in message
> [...]

Kan ikke finde den på imdb.com hvor gammel er den?

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 11-09-03 17:04

Kan ikke finde den på imdb.com hvor gammel er den?
Kunne det ikke være denne her?
http://us.imdb.com/title/tt0106341/, men ja, engang imellem opfører imdb
sig ikke helt som man ønsker det.

Fra : Søren Sohl

Dato : 11-09-03 17:11

Fra : Nicolai Zoffmann Hei~

Dato : 11-09-03 18:22

Søren Sohl wrote:
> http://us.imdb.com/title/tt0106341/

Det må I sq undskylde. Jeg stavede det Bobby og ikke Bubby, træls at imdb så
nægter at foreslå den (ikke eneste gang sådan noget lignende er sket for
mig)
hygge,
Nicolai