Concorde C5 på netwærk ?
Fra : Thomas

Dato : 11-09-03 14:27

Hej
Sorry hvis off-topic, men her er en jo en del omkring Concorde C5
Er det nogen der ved hvor / hvordan man sætter C5 1.60 op, så alle 3
computere på vores lille netwærk kan bruge det.
På forhånd mange tak, og god weekend.

--
Best regards / Med venlig hilsen

Thomas Andersen
CellShoppen I/S

www.CellShoppen.dk

Fra : Lars Funck

Dato : 11-09-03 16:45

"Thomas" <salg@CellShoppen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Er det nogen der ved hvor / hvordan man sætter C5 1.60 op, så alle 3
> computere på vores lille netwærk kan bruge det.

Ja, det er ikke så svært igen. Nedenstående har jeg selv brugt i en lignende
opsætning for et par år siden.

Du vælger én af computerne som er "server" denne computer har C5 installeret
i en delt drev, som de andre computere har adgang til. På dette drev ligger
den database I alle skal tilgå.

Du installerer C5 på de andre computere. Eventuelt kan du slette data.dat
filen på de lokale maskiner da de ikke skal bruge denne. Når det er gjort
højreklikker du på genvejen til C5 og vælger egenskaber. Vælg fanebladet
Genvej. I destination står der stien til programmet på din lokale computer,
den lader du stå og skriver bag stien " -dN:\" hvor N er det drev på
"serveren" databasen ligger i.

Håber det hjalp :)

MVH

Lars

PS: husk at have licenser nok til de tre brugere. C5 bliver meget fornærmet
hvis man ikke har koder til det man prøver at gøre.

Fra : Ukendt

Dato : 14-09-03 16:16

Næsten korrekt....

Ved brug af nedenstående opsætning, deles datafilen godtnok.
-Men du får ikke adgang til tilretninger i applikationen (faktura,
skærmbilleder mv.)
Du skal derfor afvilke C5 fra det delte drev for at have en korrekt
opsætning.

Sidehint:
Opgrader til en nyere version så kan du få e-handelsintegrationen til at
virke med cellshoppen.dk

mvh.
Lasse

Fra : Lars Funck

Dato : 15-09-03 06:24

"Lars Christensen" <lcATitknowhow.dk> skrev i en meddelelse

> Sidehint:
> Opgrader til en nyere version så kan du få e-handelsintegrationen til at
> virke med cellshoppen.dk

Jeg har hørt meget negativt om e-handelsmodulet i C5. Er det noget værd?

MVH

Lars