USB kommunikation vha HID
Fra : Joachim Boll

Dato : 11-09-03 14:26

Jeg arbejder i øjeblikket med at udvikle software til en USB enhed som
kommunikere ved hjælp af HID, jeg har hul igennem og jeg kan både
sende og modtage data fra enheden.
jeg beneytter et modul: "ApiDeclarations.bas" hvor jeg med
kommandoerne ReadReport og WriteReport kan sende/modtage. Mit problem
er at jeg skal have mit VB program til at reagere på et knaptryk fra
enheden, og mit program bliver langsomt når jeg hele tiden skal
"ReadReport" for at overvåge knappen. VB skal også reagere rimelig
hurtigt på det førnævnte knaptryk.

Jeg tror jeg er nød til at bruge en form for driver!, jeg har gjort
lidt forsøg med DirectX (joystik) men er gået væk fra den ide igen, da
jeg ikke ønsker at windows skal opfatte min enhed som et joystik

er der nogen der har arbejdet kenskab til en sådan driver???
eller har en anden løsning på mit problem??

Mv Joachim