Sikkert et bovlamt newbie spørgsmål..
Fra : Thomas Loecke

Dato : 08-04-01 12:14

Ok, here goes:

Er det muligt i VB at lave 3D grafik via DirectX? Jeg spørger fordi jeg har
set en sådan demo lavet i Java, et sprog som jeg bestemt ikke troede kunne
den slags. Den indeholdt både grafik og musik og alskens andre herlige ting.
Det bragte de gode gamle C64/Amiga minder tilbage.

Jeg er totalt nybegynder i VB, så der behøves ingen forklaringer på hvorfor
der kan/ikke kan. Men kan det lade sig gøre, ville et par links til
eventuelle demoer af den slags, lavet i VB, da ikke være af vejen.

Og undskyld hvis ovenstående spørgsmål bare er FOR lamt - jeg ved pt. ikke
bedre (hvad min anden post burde insinuere)...

Mvh
Thomas Løcke

Fra : Tim Sørensen

Dato : 08-04-01 12:45