ATI Radeon 9600 here I come :o)
Fra : Rookie All Stars

Dato : 11-09-03 14:23

Er du vimmer, mand!

De screen shots, der er inde på : planethalflife.com er
da FOR fede

Hvis det kan se sådan ud med et Radeon 9600, så er
der ingen tvivl længere *S* .. that's my next GFX ..

... også nu hvor nVidia er stået af rent DirectX-mæssigt.
Half-Life II bliver et ægte DirectX9-spil .. and it's looking
damn good, man!

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 11-09-03 14:45

"Rookie All Stars" <hvad-tror-du-selv@smarte.dk> crashed Echelon writing

> .. også nu hvor nVidia er stået af rent DirectX-mæssigt.

Huh??? GeForceFX kortene er Dx9 komp.

--
Bjarke Andersen

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 11-09-03 15:01

On Thu, 11 Sep 2003 13:45:24 +0000 (UTC), Bjarke Andersen wrote:

> Huh??? GeForceFX kortene er Dx9 komp.

Ja, men det betyder ikke at de er bedst.
http://www.beyond3d.com/forum/viewtopic.php?t=7826

--
Lars

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 11-09-03 15:07

"Lars Jørgensen" <fake@email.invalid> wrote in message
> [...]
Ja, men nvidia står til lammetæv
Vent og se når HL2 benchmark går public

mvh/Peter Lykkegaard

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 11-09-03 15:13

On Thu, 11 Sep 2003 16:07:04 +0200, Peter Lykkegaard wrote:

> Ja, men nvidia står til lammetæv
> Vent og se når HL2 benchmark går public

Ja, der bliver da sikekrt hentet noget på driver- og spiloptimeringer (for
begge korttyper), men at nVidia ligfrem overhaler ATI virker ikke
realistisk på nuværende tidspunkt.

Lad os se når der (snart) dukker flere oplysninger og en Detonator 50
driver op.

"The Optimizations for Half-Life 2 shaders are in the 50 series of drivers
which we made available to reviewers on Monday [Sept. 8, 2003]. Any
Half-Life 2 comparison based on the 45 series driver are invalid. NVIDIA 50
series of drivers will be available well before the release of Half-Life
2".

http://www.guru3d.com/newsitem.php?id=464

--
Lars

Fra : Sune Storgaard

Dato : 11-09-03 16:52

Peter Lykkegaard mumbled his insignificant opinion in:

> "Lars Jørgensen" <fake@email.invalid> wrote in message

> Ja, men nvidia står til lammetæv
> Vent og se når HL2 benchmark går public

http://www.extremetech.com/article2/0,3973,1261767,00.asp
Ved dog ikke hvor stor værdi man skal lægge i det, men det er da en forsmag.

Synes det er lidt skræmmende hvor lidt kortene yder.. Det er tidligere
blevet udmeldt at kravet var et radeon 7500 eller gf2, hvis trenden fra de
benchmarks holder, så bliver det ikke sjovt..

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 12-09-03 11:28

"Sune Storgaard" <speg-fjern@mail.dk> wrote in message

> Synes det er lidt skræmmende hvor lidt kortene yder.. Det er tidligere
> blevet udmeldt at kravet var et radeon 7500 eller gf2, hvis trenden fra de
> benchmarks holder, så bliver det ikke sjovt..

Jeg tror på at der ikke bliver problemer med mainstream kortene og HL2
Men det bliver ikke HL2 med bells'n'whistles

mvh/Peter Lykkegaard

Fra : -=Madsen=-

Dato : 12-09-03 02:00

<-------------------->

> Ja, men nvidia står til lammetæv
> Vent og se når HL2 benchmark går public
<-------------------->
Ja det ser sådan ud
http://www.theinquirer.net/?article=11492

Fra : Lasse

Dato : 11-09-03 14:55

Ja men de er langsommere :P

Fra : Martin Andersen

Dato : 11-09-03 17:04

> .. også nu hvor nVidia er stået af rent DirectX-mæssigt.
> Half-Life II bliver et ægte DirectX9-spil .. and it's looking
> damn good, man!

For ikke at nævne Doom 3 og Deus-Ex 2 Invisible War.....

Efterhånden begynder spillene at kræve DirectX9 inst.

F.eks. Tron 2.0....et fedt spil indeni computeren

Fra : Simon Skarum-Kristof~

Dato : 13-09-03 18:22

"Rookie All Stars" <hvad-tror-du-selv@smarte.dk> skrev i en meddelelse
> Er du vimmer, mand!
>
> De screen shots, der er inde på : planethalflife.com er
> da FOR fede

Link? kan ikke lige umidelbart finde billederne af grafikken med 9600 pro...
Jeg har lige selv bestilt et Sapphire 9600 pro ultimate hos shg, og jeg
glæder mig MEGET til hl2 :)