E-Mail
webnoob 5265
Mails fra cd, som skal importeres til Outl~
Fra : Lars Flint Nielsen

Dato : 11-09-03 13:07

Hej
Er der nogle der kan hjælpe mig? jeg har haft kopieret mapper
og e-mails fra Outlook express over på en cd, så jeg bagefter kunne
kopiere dem tilbage efter at have fået en ny PCér. Hvor skal jeg
kopiere dem til? jeg har prøvet mange forskellige ting uden det er
lykkedes. Jeg har Windows XP home, og hårdt brug for mine gamle
mails.
På forhånd tak!!!
Hilsen Lars

Fra : Søren Blom

Dato : 11-09-03 13:13

"Lars Flint Nielsen" <lars.flint@mail.dk> skrev
> [...]
> kopiere dem til? jeg har prøvet mange forskellige ting uden det er
> lykkedes. Jeg har Windows XP home, og hårdt brug for mine gamle

Hvordan lægger de mail på cden?

Hvis du har brug Exporter funktionen til at få dem lagt på cd, så vil du ved
at kopier mailene over på din HD importere den til Outlook Express hvis du
bruger funktionen, du findre under filer i Outlook Express.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk