Mørtel løs vægt - hvor?
Fra : TKL p

Dato : 11-09-03 12:42

Hej,

Hvor køber jeg mørtel i løs vægt? Jeg skal bruge 1,5 m3 og den lokale
trælast sælger kun mørtel i poser á 0,5 m3 og dem skal de have ca. 800 kr.
for stykket - det må kunne gøres billigere.

Hilsen Thomas

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 11-09-03 12:49

"TKL p" <SLETDETTEmono@ofir.dk> wrote in message
> [...]
> trælast sælger kun mørtel i poser á 0,5 m3 og dem skal de have ca. 800 kr.
> for stykket - det må kunne gøres billigere.

Hvor henne i DK ?

http://www.gram-faerdigbeton.dk bl.a.

--
mvh/rg. Christian

Fra : TKL p

Dato : 11-09-03 13:09

> Hvor henne i DK ?
> http://www.gram-faerdigbeton.dk bl.a.
> mvh/rg. Christian

Sjælland - nærmere bestemt på Roskilde egnen. Desværre lidt langt fra Gram.
Men Christan, kan du oplyse mig om, hvad prisen ca. er for 1,5 m3 mørtel (9%
fin) afhentet hos producent. Det giver mig en idé om besparelsen ift.
trælasten.

Thomas

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 11-09-03 13:26

> [...]
(9%
> fin) afhentet hos producent. Det giver mig en idé om besparelsen ift.

Kalkmørtel Betegnelse kr./m3
3.5% *KC 20/80/550 456
5.1% *KC 35/65/650 487
6.6% *KC 50/50/700 528
* Produktet er underlagt Dansk Mørtelkontrol
6.3% KC 50/50/750 513
7.7% K 100/1200 548
9.9% K 100/1000 575

Priserne er uden moms.

--
mvh/rg. Christian

Fra : TKL p

Dato : 11-09-03 13:31

> Kalkmørtel Betegnelse kr./m3
> 3.5% *KC 20/80/550 456
> 5.1% *KC 35/65/650 487
> 6.6% *KC 50/50/700 528
> * Produktet er underlagt Dansk Mørtelkontrol
> 6.3% KC 50/50/750 513
> 7.7% K 100/1200 548
> 9.9% K 100/1000 575
>
> Priserne er uden moms.

Tak for dit svar - som jeg havde mistanke om, er det altid minimun dobbelt
op ved trælasten! Jeg vil spørge dig direkte om, du kan henvise til en
kollega (konkurrent) her på sjælland, der vil sælge til en privat - eller
kan du give mig et hint om, hvor jeg skal lede?

Thomas

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 11-09-03 13:39

Hvis nu du går ind på www.dgs.dk (De Gule Sider) - og bruger funktionen
"Find Firma" - Find nærmeste - og bruger mørtel som søgeord - og vælger
mørtel fra den fremkomne liste, er jeg sikker på at du får en god stak
mørtelværker at vælge imellem.

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 11-09-03 13:40

> [...]
> kollega (konkurrent) her på sjælland, der vil sælge til en privat - eller
> kan du give mig et hint om, hvor jeg skal lede?

Jeg er privat, men prøv her:

Optiroc
Silovej 3
2690 Karlslunde
Tlf: 56 18 18 56
Fax: 56 18 18 01

Mørtelværket ApS
Thorsvang 11
3400 Hillerød
Tlf: 48 22 44 28
Fax: 48 22 44 21
Mail: dabe@mail.dk

Optiroc
Strandvejen 10
4200 Slagelse
Tlf: 58 52 19 48

Optiroc
Sundkrogsgade 23
2100 København Ø
Tlf: 39 29 13 61

NCC Råstoffer A/S
Tranemosevej 2
2640 Hedehusene
Tlf: 46 56 00 21
Fax: 46 56 52 04

NCC Råstoffer A/S
Maglesøvej 79
4300 Holbæk
Tlf: 59 18 31 20
Fax: 59 18 31 50

Hastrup Mørtel- & Singelsværk ApS
Ådalsvej 6
4720 Præstø
Tlf: 55 99 00 89

Igelsø Sten- Grus og Mørtelfabrik A/S
Maglesøvej 79
4300 Holbæk

http://www.km-kalk.dk

--
mvh/rg. Christian

Fra : TKL p

Dato : 11-09-03 13:58

Tak til Christian og Andreas,

Til Andreas - jeg må ærligt indrømme, at jeg ikke havde tænkt på, at jeg
kunne finde mørtelværker via de gule sider. Jeg går i krig..........

Thomas

Fra : Kim Bernhart

Dato : 11-09-03 20:03

Hej,

Kig her,
http://www.raastoffer.dk/

Det kan næsten ikke komme tættere på. Har selv fået mørtel fra
Reerslev/hedehusene. Kørslen er rimelig til Roskilde (medmindre du skal have
det leveret med kran).

Mvh

Kim