Olympus C720 vs. Canon A70
Fra : TJOR

Dato : 11-09-03 12:28

Hej NG.

Jeg står og har fået et par gode tilbud på ovenstående kameraer, men har
ikke den store erfaring med foto under vand.
Derfor ville det være rart hvis der skulle være nogle herinde der haver
erfaring med et eller begge kameraer der vil dele sine guldkorn med mig og
derved hjælpe mig med at træffe en beslutning.

PFT
Tjor

Fra : Morten Dall

Dato : 11-09-03 16:02

"TJOR" <tjor54@hotmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> erfaring med et eller begge kameraer der vil dele sine guldkorn med mig og
> derved hjælpe mig med at træffe en beslutning.

det kan jeg ikke hjælpe dig med, for jeg går selv og drømmer om et UV
digital kamara, men jeg har forelsket mig i et Cannon A70
så jeg kunne da godt tænke mig at høre hvad det er for et godt tilbud du har
fået ?

mvh Morten Dall

Fra : TJOR

Dato : 13-09-03 17:51

6.000,- incl 256mb + 16mb + kortlæser, taske, opladeligebatt + lader (2t.
ladetid), UV-hus og Canon C70

Thor

Fra : Morten Dall

Dato : 13-09-03 19:24

> 6.000,- incl 256mb + 16mb + kortlæser, taske, opladeligebatt + lader (2t.
> ladetid), UV-hus og Canon C70

nå okay det kan du nok få billiger,

256mb + 16mb+UV-hus og Canon A70
kan fåes til 4665,- hos
http://www.oneshop.dk/prodSearch.asp?IT=100967&urlAction=details

kortlæser helt ned til 60 - 70 kr
taske ???
opladeligebatt + lader 200 -300kr

mvh Morten Dall

Fra : TJOR

Dato : 14-09-03 02:29

Det er billigt, så er det heldigt at der er pris-garanti og hvad er lade
tiden med laderen???? Der var nemlig også nogle andre og de "dårligste"
havde en ladetid på 14 timer og de 256mb er et photo sterno. Kortlæseren er
en 5i1 til at sætte i kabinettet, ingen løse ledninger på bordet.

Tjor

Fra : Morten Dall

Dato : 14-09-03 17:54

> [...]
> Det er billigt, så er det heldigt at der er pris-garanti og hvad er lade
> tiden med laderen???? Der var nemlig også nogle andre og de "dårligste"

tja det ved jeg ikke.

> de 256mb er et photo sterno.

det var det også i midt pris eks.

> Kortlæseren er
> en 5i1 til at sætte i kabinettet, ingen løse ledninger på bordet.

det er den jeg har købt til 65kr også

mvh Morten Dall

Fra : Jan Richardy

Dato : 15-09-03 10:42

"TJOR" <tjor54@hotmail.dk> wrote in message
> Det er billigt, så er det heldigt at der er pris-garanti og hvad er lade

Husk på, at hvis prisgarantien er hos en "fysisk" forhandler, dvs. en reel
butik, så griner de som regel af dig når du kommer med en pris fundet på
internettet. Tit gælder disse garantier kun fysiske butikker og
"ikke-tilbud".

Det er også forståeligt nok, det er skam ikke det.

--

Jan Richardy
http://www.richardy.dk

Fra : TJOR

Dato : 17-09-03 12:06

"Morten Dall" <mrdall@knus.dk-slet-alt-efter-dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Jeg har lige regnet lidt på prisen og med mindre du skal til at shoppe rundt
omkring, så koster:

kamera 3.499,-
UV-hus 1.299,-
256mb 605,-

hvilket giver 5.403,-

Så er der så vidt jeg kan regne ud kun 597,- tilbage til at købe:
lyn-lader + batterier, kortlæser og taske.

Så helt galt er mit tilbud vist ikke.

Tjor

Fra : Morten Dall

Dato : 17-09-03 20:35

"TJOR" <tjor54@hotmail.dk> skrev i en meddelelse
> Så er der så vidt jeg kan regne ud kun 597,- tilbage til at købe:
> lyn-lader + batterier, kortlæser og taske.
>
> Så helt galt er mit tilbud vist ikke.

tja det må jeg vel så give dig ret i, det lyd bare lige meget dyr, da jeg
lige hørte din pris.

mvh Morten