Gratis adgang til DavidLynch.com
Fra : Kasper Bang

Dato : 11-09-03 11:39

Der er for tiden en uges gratis adgang til hans hjemmeside
DavidLynch.com (gå til http://www.davidlynch.com/special/ og registrér
dig gratis - der kan gå 48 timer, inden bekræftelsen kommer pr. mail).

Læs om Lynchs site i dette interview fra playboy.com:
http://playboy.com/features/dotcomversation/lynch/

MVH/Kasper Bang

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 11-09-03 12:19

Kanon, skal chekes ud

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Lise

Dato : 11-09-03 12:35

"Kasper Bang" <johnnyhefty@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> dig gratis - der kan gå 48 timer, inden bekræftelsen kommer pr. mail).
>
> Læs om Lynchs site i dette interview fra playboy.com:

Fedt!
Tak for det tippet.

/Lise

Fra : Ukendt

Dato : 11-09-03 14:12

Sq da for tåbeligt - Er det ikke nok at vi betaler for at se hans film?

--
/Jesper
http://jespersunivers.dk

Fra : Kasper Bang

Dato : 11-09-03 15:22

Jesper Winding wrote:
> Sq da for tåbeligt - Er det ikke nok at vi betaler for at se hans film?

Jeg kan "sq" kun sige som Morten andetsteds i tråden - læs interviewet.
Så ville du vide, hvad Lynch har lagt af tid, penge og kræfter i
projektet OG hvad du måske ville få ud af det. Hvis du ellers
interesserer dig for Lynch.

MVH/Kasper Bang

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 11-09-03 14:45

Kasper Bang wrote:
> [...]
> dig gratis - der kan gå 48 timer, inden bekræftelsen kommer pr. mail).
>
> Læs om Lynchs site i dette interview fra playboy.com:

Før jeg signer op af ren nysgerrighed, hvad er der på hans site af specielle
ting og sager?

--
Jacob

If you ever catch on fire, try to avoid looking in a mirror, because I
bet that will really throw you into a panic.

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 11-09-03 14:56

Læs interviewet??

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Kasper Bang

Dato : 11-09-03 15:28

Jacob Skaaning wrote:
> Før jeg signer op af ren nysgerrighed, hvad er der på hans site af specielle
> ting og sager?

Du kan finde en masse sjældne ting fra Lynchs pulterkammer. Tjek for
eksempel serien "Rabbits", den skumle kortfilm "Darkend Room", hans
fotografier m.m.m. Noget af indholdet skal man rode lidt rundt efter,
men det er også en af idéerne - at man skal tilbringe noget tid på siden
og gå på opdagelse i hans univers. Og så deltager Lynch selv jævnligt i
chatten med "caps lock"-knappen nede som en vis højtråbende FBI-agent i
Twin Peaks...

MVH/Kasper Bang

Fra : Lise

Dato : 15-09-03 19:20

> Du kan finde en masse sjældne ting fra Lynchs pulterkammer. Tjek for
> eksempel serien "Rabbits", den skumle kortfilm "Darkend Room",

Kan ikke finde Darkend Room derinde? Hvor ligger den?

Og kan man ikke se hans øvrige kortfilm i fuld længde? Her tænker jeg på The
Alfabeth, the granmother osv. Jeg kan kun få en kort bid frem???

MVH Lise

Fra : Kasper Bang

Dato : 16-09-03 09:52

Lise wrote:
> Kan ikke finde Darkend Room derinde? Hvor ligger den?

Den ligger i hvert fald her:
http://www.streamload.com/CrazyDane/shorts_6nema-com/DarkenedRoom.avi

> Og kan man ikke se hans øvrige kortfilm i fuld længde? Her tænker jeg på The
> Alfabeth, the granmother osv. Jeg kan kun få en kort bid frem???

Jeg har ikke fundet så meget endnu. Jeg tror ikke, det hele ligger der,
for det ville nok kunne mærkes på salget af hans kortfilms-dvd. Du kan
selvfølgelig finde den i en rippet version med fildelingstjenesterne,
hvis du er i det humør. Men du kan f.eks. se den interessante kortfilm
"Japanese Girl" på davidlynch.com. Her er et hint fra alt.tv.twin-peaks:
"This little video is still on the site, yes. it's one of the booth
film, the "Where are the bananas ?" film. Go on "?" on the switchboard
and write down the number for Booth 7."

MVH/Kasper Bang

Fra : Lise

Dato : 16-09-03 10:46

> [...]
> "This little video is still on the site, yes. it's one of the booth
> film, the "Where are the bananas ?" film. Go on "?" on the switchboard

Ja, booth nr. 7 og så skal man ringe x04303, så kommer der en lille film om
en japansk pige, der kigger ud af vinduet og spørger "where is the
bananas"... Interessant og interessant.. jeg ved ikke helt, hvad jeg skal
sige

I booth nr. 30 skal man ringe x6139, så kommer der en opfølgning på "where
is the bananas".. på en måde

Har du en idé om hvad "game" går ud på?

/Lise

Fra : Kasper Bang

Dato : 18-09-03 10:16

Lise wrote:
> I booth nr. 30 skal man ringe x6139, så kommer der en opfølgning på "where
> is the bananas".. på en måde
>
> Har du en idé om hvad "game" går ud på?

Nej, jeg har ikke brugt så meget tid på siden endnu. Spørg eller kig i
alt.movies.david-lynch eller den mere livlige gruppe alt.tv.twin-peaks -
her bliver siden ofte diskuteret.

MVH/Kasper Bang

Fra : Kasper Bang

Dato : 18-09-03 13:42

Kasper Bang wrote:
> Nej, jeg har ikke brugt så meget tid på siden endnu. Spørg eller kig i
> alt.movies.david-lynch eller den mere livlige gruppe alt.tv.twin-peaks -
> her bliver siden ofte diskuteret.

Ooops, det kan jeg se, du allerede har gjort...

MVH/Kasper Bang

Fra : AC

Dato : 19-09-03 23:16

> Ooops, det kan jeg se, du allerede har gjort...

jep - men tak alligevel!