Nyhedsgrupper-Hvordan kombinerer ma
Fra : AA 4700

Dato : 11-09-03 08:53

Kan ikke hitte ud af det...???

Nogen der kan hjælpe mig..?

Mvh
Andcha51

Fra : Jesper

Dato : 11-09-03 18:44

AA 4700 <andcha51@lycos.com> wrote:

> Kan ikke hitte ud af det...???
>
> Nogen der kan hjælpe mig..?
>

> Mvh
> Andcha51

Bare træk kalorius ind i mailvinduet af den mail du skriver!
global village idiots. - Paul Ginsparg.

Fra : FiGo

Dato : 12-09-03 07:57

"Jesper" <none@inobody.invalid> skrev i en meddelelse

> Bare træk kalorius ind i mailvinduet af den mail du skriver!
> --
> The trouble with the global village are all the
> global village idiots. - Paul Ginsparg.

Jeg tror ikke lige det er det svar AA4700 søger. Det han mener er at hvordan
han henter og kompinere filer der er delt på nyhedsgrupperne i Binaries
grupperne.
Der kan f.eks. være en fil der fylder 10 mb som så er delt over f.eks. 20
headers. Jeg kunne også godt tænke mig at vide hvordan man gør i Outlook til
Macintoch.??

Mvh
LooP

Fra : Jesper

Dato : 12-09-03 14:03

FiGo <figo@lycos.uk.com> wrote:

> [...]
> headers. Jeg kunne også godt tænke mig at vide hvordan man gør i Outlook til

Sorry, du kan ikke sammeføje binære indlæg i Outlook Express til Mac.

Brug f.eks. Hogwasher i stedet.
global village idiots. - Paul Ginsparg.