Martha på DVD
Fra : Leonardo Schirripa

Dato : 11-09-03 08:37

Hej
Er der nogen der ved om der ligger noget ekstra-materiale
på Martha-dvd'en som udkommer 17. september...

Og hvad med Nils Malmros-filmene der også kommer på DVD

Leo

Fra : Maria

Dato : 11-09-03 09:59

"Leonardo Schirripa" <syfax@sol.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der ved om der ligger noget ekstra-materiale
> på Martha-dvd'en som udkommer 17. september...

Hej, ved ikke noget om ekstra på Martha, men den er blevet udskudt til 1.
oktober (i følge www.danskedvd.dk)
Jeg har dog hørt at der på Nils Malmros filmene ikke kommer meget ekstra,
men da de også er blevet udskudt til næste år, bliver det måske lavet om...
MVH Maria

Fra : Nicolai Zoffmann Hei~

Dato : 11-09-03 12:29

Leonardo Schirripa wrote:
> Hej
> Er der nogen der ved om der ligger noget ekstra-materiale
> på Martha-dvd'en som udkommer 17. september...

I følge
http://www.dvdtown.dk/dvdspec.asp?title=Martha&studio=Nordisk%20Film&barcode
=NF-1296331 er der følgende med på disken:
Interview med Morten Grunwald & Henning Bahs (ca. 9 min), Interview med
Henning Bahs & Jørgen Foght (ca. 12 min), Dekorationstegninger, Billeder &
Synopsis, Sangene, Biografier, Links, Trailers