Gammel tegnefilms titel søges!
Fra : XenoMorph

Dato : 10-09-03 22:03

Ok, den her er lidt mystisk... jeg leder efter titlen på en WB tegnefilm, en
af de korte af slagsen. Den starter med et stort mystisk hus i et uvejr,
hvorefter man går indenfor og ser en ældre herre sidde og læse i en
uhyggelig (at dømme på hans hår der rejser sig) bog der vistnok har samme
titel som bogen! Der står ihvertfald på bogen, at den er baseret på den
"berømte tegnefilm"... Han læser så at han bli'r slået ihjel, hvilket han
siger til seerne, hvorefter han naturligvis bli'r skudt af en meget stor
pistol der siger underlige lyde - ind kommer så detektiven, der skal forsøge
at opklare mysteriet (selvom han vel bare burde læse bogen, doh!)...

Er der nogen, der kan sige mig titlen på denne tegnefilm, så vil jeg blive
MEGET glad! =)

MVH
McMorten

Fra : Just Johnny

Dato : 11-09-03 04:51

XenoMorph posted the following:

> [...]
>at opklare mysteriet (selvom han vel bare burde læse bogen, doh!)...
>
>Er der nogen, der kan sige mig titlen på denne tegnefilm, så vil jeg blive

"Who Killed Who?", en Tex Avery tegnefilm fra 1943, og en absolut
klassiker!
Og den er ikke fra Warner Brothers men fra MGM.

Fra : XenoMorph

Dato : 11-09-03 19:29

"Just Johnny" <just.johnny@your.service> wrote in message
> XenoMorph posted the following:

> "Who Killed Who?", en Tex Avery tegnefilm fra 1943, og en absolut
> klassiker!
> Og den er ikke fra Warner Brothers men fra MGM.

Undskylder mange gang og takker endnu flere! =)