Regnskabshjælp tilbydes... hvor skal jeg p~
Fra : Carsten

Dato : 10-09-03 16:27

Hej!

Jeg tilbyder regnskabshjælp og bogføring til selvstændige og små
virksomheder.

Jeg har tænkt mig at jeg gerne ville lægge et langt indlæg - om dét jeg
tilbyder - på en dansk nyhedsgruppe!

Må jeg poste det her? - eller vil det blive opfattet som en slags reklame,
som ikke er tilladt på denne nyhedsgruppe?
Hvis jeg ikke må poste mit indlæg her... hvor vil I så foreslå?

Hilsen

Carsten
carthoms(fjern_dette_i_parantes)@hotmail.com

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 10-09-03 22:19

Carsten wrote:
> [...]
> som ikke er tilladt på denne nyhedsgruppe?
> Hvis jeg ikke må poste mit indlæg her... hvor vil I så foreslå?

Vil nok foreslå dk.opslag.stillinger

mvh
Johan

Fra : Elmo Jensen

Dato : 10-09-03 23:14

"Carsten" <carthoms(fjern_dette_i_parantes)@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvis jeg ikke må poste mit indlæg her... hvor vil I så foreslå?

Ud over Johans forslag, så kunne du også prøve i dk.marked.kommerciel, som er
markedgruppen for kommerciel handel.

Mvh. Elmo

Fra : Carsten

Dato : 11-09-03 19:14

Tak! Den er nok bedre... men mon der er nogen som kigger der?

Jeg prøver!

Fra : Elmo Jensen

Dato : 12-09-03 00:00

"Carsten" skrev i en meddelelse

> Tak! Den er nok bedre... men mon der er nogen som kigger der?

Jeg er selv koblet på den og synes da der er en rimelig trafik. Godt nok kun
5-10 indlæg i døgnet men det er antal læsere der er interessante, og det er jo
straks lidt vanskeligere at bedømme

Men prøv dog, det er der jo ikke noget forgjort i.

Mvh. Elmo

Fra : Klaus Jensen

Dato : 14-09-03 20:21

"Carsten" <carthoms(fjern_dette_i_parantes)@hotmail.com> wrote in message

> Jeg tilbyder regnskabshjælp og bogføring til selvstændige og små
> virksomheder.

Der er vel heller ikke noget i vejen for du smider en linie i din signatur
med f.eks. link til hjemmeside og teksten "Regnskabshjælp tilbydes"... Så
vidt jeg har forstået, er det også inden for reglerne. :)

- Klaus