Andet multimedie
bentjuul 3670
Multimedia viser ?
Fra : Lasse

Dato : 10-09-03 21:56

Hej
Hvad kan erstatte windows mediaplayer, og som kan vise et billede ad gangen
og spole frem og tilbage ?

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 10-09-03 22:15

On Wed, 10 Sep 2003 20:55:40 +0000 (UTC), Lasse wrote:

> Hvad kan erstatte windows mediaplayer, og som kan vise et billede ad gangen
> og spole frem og tilbage ?

Media Player Classic
http://sourceforge.net/projects/guliverkli/

Og mht gruppevalg så var det lidt ved siden af.

FUT: news:dk.edb.system.ms-windows
Svar herpå havner i ovenstående gruppe

--
Lars

Fra : news.get2net.dk

Dato : 16-09-03 16:45

"Lasse" <lasse@lasse.> wrote in message
> Hej
> Hvad kan erstatte windows mediaplayer, og som kan vise et billede ad
gangen
> og spole frem og tilbage ?
>
> ..

Zoomplayer - http://www.inmatrix.com/files/zoomplayer_download.shtml

Du kan f.eks sætte den til at vise enkelte frames ved at bruge scroll på
musen. Jeg bruger selv scroll til at spole frem/tilbage med.

Plus meget mere.. genialt program..

--

Zafar Iqbal