Lowcarb snack i Fakta :)
Fra : Rene' Hjorth

Dato : 10-09-03 21:19

Hejsa,

Jeg faldt forleden i Fakto over nogle smarte poser med krydderede
mandelsnitter i en basilium/tomat blanding, der faktisk smagte rigtigt
godt som snack.

Jeg vil mene at en pose indeholder 4 gram effektive kulhydrater, og er 2
portioner og koster 10 kroner, så det er da en nem måde at have lidt
snack med sig med kun 2 kulhydrater :)

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Pia J

Dato : 11-09-03 07:11

"Rene' Hjorth" <rhjorth@spamcop.net> wrote in message

> Jeg vil mene at en pose indeholder 4 gram effektive kulhydrater, og er 2
> portioner og koster 10 kroner, så det er da en nem måde at have lidt
> snack med sig med kun 2 kulhydrater :)

Nu har jeg ikke lige adgang til en Fakta - så jeg kunne godt tænke mig at
vide: Hvor mange gram nødder regner du som EN portion? Eller afhænger det
helt af resten af dagens menu.

:Pia

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 11-09-03 07:51

[Pia J | Thu, 11 Sep 2003 08:11:14 +0200]

>Nu har jeg ikke lige adgang til en Fakta - så jeg kunne godt tænke mig at
>vide: Hvor mange gram nødder regner du som EN portion? Eller afhænger det
>helt af resten af dagens menu.

I dette tilfælde er der 75 g. i posen, og da de er godt krydret var det
rigeligt for mig at spise halvdelen. Kedsomhed betød at jeg alligevel
spiste resten :)

Det er jo forskelligt fra menneske til menneske hvor meget der skalæ til
for at tilfredsstille dem - nogle ville have nøjes med en enkelt
håndfuld, andre ville have spist hele posen, men for de fleste burde ½
pose være nok.

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Pia J

Dato : 11-09-03 08:19

> [...]

> for at tilfredsstille dem - nogle ville have nøjes med en enkelt
> håndfuld, andre ville have spist hele posen, men for de fleste burde ½

Ja, det var "burde" jeg ville have fat i

:Pia