manuskrbt til Apocalyse Now ?
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 10-09-03 21:16

jeg fandt det en gang på nettet www jeg ved ikke om det hele var der
? men det jeg ledte efter var der nemlig samtalerne i mellem martin
Sheen og Marlan brando . og jow copy pastede og boogmarkede det da
også - men så døde HD of væk var det hele ha rnu sidet i 1½ time og
ledt ... men jeg tænkte på sådan noget som manuskribter ( dialoger )
det er da i grunsden sært de er svære at finde ?
eller er de ?
--
Mv.
Bo M Mogensen

You know that shooting up's for realThat person who's screaming
That's the way he really feels We're all improvising Five movies in a week
If hollywood doesn't call us ; !We'll be sick !Lou Reed (http://makeashorterlink.com/?T6C3523D5 )

Fra : Martin Andersen

Dato : 10-09-03 21:32

> ledt ... men jeg tænkte på sådan noget som manuskribter ( dialoger )
> det er da i grunsden sært de er svære at finde ?
> eller er de ?

Jeg brugte 10 sek på Google. Google er altid din ven i nøden.

http://www.screentalk.biz/moviescripts/Apocalypse%20Now.pdf

som pdf fil. Du skal bruge Adobe Acrobat reader.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 10-09-03 22:38

On Wed, 10 Sep 2003 20:31:49 GMT, "Martin Andersen"
<15andersen_removethis_@telia.com> wrote:

Hi Martin
tak igen - jeg må jo nok sande ikke bare har jeg min retsavning i mod
mig - men jeg er slet og ret også et fjols til at surfe .... gør det
nu også meget lidt :(

>Jeg brugte 10 sek på Google. Google er altid din ven i nøden.
>
>http://www.screentalk.biz/moviescripts/Apocalypse%20Now.pdf
>
>som pdf fil. Du skal bruge Adobe Acrobat reader.

yeps ..... har sendt den til en af mine venner så den kan blive
konvateret til noget man kan copy paste fra også BRÆNDER JEG DET NED
DEN HER GANG PÅ 8-9 CD SAMMEN med div :)

der er da foriøvrigt en masse med som ikke er med filmen !
jeg har sidet og bladeret i slutningen - efter det jeg skal bruge

( kurtz forklaring på den hmm genialitet han indser ved disse nva der
havde hugget de vacinerede arme af børnene - det her med at de er
almindelige moralske mennesker med kærlighed i hjertet der har evnen
til at mobilsere derres primortel instinks to kill )

optog dele af filmen på kasette bånd i sin tid og hørte den
reglmæsigt ----

men jeg kan da se Willard har en samtale med Kurtz kone ....

fejlen ved pdf er man ikke kan søge - ja det er pænt at se på og
fortrineligt til at printe fra .....men ellers ..

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 19-09-03 21:16

On Wed, 10 Sep 2003 20:31:49 GMT, "Martin Andersen"
<15andersen_removethis_@telia.com> wrote:

>http://www.screentalk.biz/moviescripts/Apocalypse%20Now.pdf
>
>som pdf fil. Du skal bruge Adobe Acrobat reader.

yeps og jeg har fået den konvateret til doc fil - men der er jo meget
i dette manuskript som .... ikke er med i filmen hvilket i sig selv
gør det til interesandt læsningen da man for nogen slutninger med som
elllers ikke er med men - jeg kan ikke finde den del i manuskriptet
hvor kuttz taler om hvordan han bliver skudt med en diamant igenem
hovedet efter han har ste de her afhuggede vacinerede børne arme og
indser genialiteten i at nogen mænd kan få sig til det - tror du bare
det er mig der er uheldig med min søgning eller er det en
improvisasion i filmen som ikke er kommet med i manuskribtet ?

det blev jo brugt meget under optagelserne til filmen ....

jeg har lagt manus i et fornuftigt format i dk.binaer her :

--
Mv.
Bo M Mogensen