Listbox Problem? Højrestil!
Fra : Michael Nielsen

Dato : 10-09-03 19:51

Hej.

Er der en der kan hjælpe mig. Mit problem er at jeg laver en udskrift af
data i en listbox. Her er flere kolonner, hvor jeg laver data chr$(9)
osv.... Men nogle af kolonnerne skal data højre stilles. Hvordan gør man det
nemmest. Det er desværre ikke alle kolonner der skal være højrestillet?

MVH
Newbie

Fra : Jesper

Dato : 11-09-03 06:37

"Michael Nielsen" <Michael@it.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
det
> nemmest. Det er desværre ikke alle kolonner der skal være højrestillet?

Brug msflexgrid i stedet.

Jesper.

Fra : Michael Nielsen

Dato : 11-09-03 18:52

Du må gerne forklare.msflexgrid......Newbie!

Fra : Jesper

Dato : 11-09-03 23:00

Load det komponent der hedder Microsoft Flexgrid Control 6.0
hvis det altså er vb 6.0 du bruger.