Udskrift på printer?
Fra : Michael Nielsen

Dato : 10-09-03 19:49

Hej Alle.

Jeg har et problem. Jeg har aldrig prøvet at udskrive på en printer. Hvad
skal man gøre?

Jeg har en listbox som jeg gerne vil udskrive indholdet af?

MVH
Newbie

Fra : Patrick Hayes

Dato : 11-09-03 09:38

> Jeg har et problem. Jeg har aldrig prøvet at udskrive på en printer. Hvad
> skal man gøre?

højreklik, og tryk "print"...virker kun hvis du har en printer tilsluttet.

> Jeg har en listbox som jeg gerne vil udskrive indholdet af?

<seriøs>
kig på "Common Dialogs" controllen. Den indeholder "Print", "Open", "Save",
m.f.
</seriøs>

- patrick

Fra : Michael Nielsen

Dato : 11-09-03 18:48

Tak for hjælpen!

Fra : Michael Nielsen

Dato : 11-09-03 19:07

ups jeg var for hurtig.

Nu har jeg sat den på min side. Hvad gør jeg så!
Jeg vil gerne kunne udprinte min listbox eller rettere indholdet i min
listbox.

Fra : Patrick Hayes

Dato : 12-09-03 09:36

> Nu har jeg sat den på min side. Hvad gør jeg så!
> Jeg vil gerne kunne udprinte min listbox eller rettere indholdet i min
> listbox.

kig i dokumentationen. det er længe siden at jeg har haft brug for det selv.

- patrick