sof 2
Fra : Jonas

Dato : 10-09-03 19:30

jeg har problemer med soldier of fortune, kan nogen hjælpe mig?
Problemet er at når jeg skal spille sof2 så når jeg kommer ind i selve
spillet så ser man istedet for lansskabet nogen sort firkanter men en hvid
linie der går omkring, men jeg har fået det til at virke før min computer,
så derfor spør hvad er der galt? Kan nogen hjælpe mig?

Med venlig hilsen
Jonas

Fra : /Ole

Dato : 11-09-03 19:02

½øjs@ Jonas, hvis du får svar på mail, gider du så poste det her i NG'en.

Jeg har nøjagtig samme problem.

/Ole

Fra : J Hansen

Dato : 12-09-03 02:08

On Wed, 10 Sep 2003 20:29:54 +0200, "Jonas"
<jonaskjeldsen@hotmail.com> wrote:

>jeg har problemer med soldier of fortune, kan nogen hjælpe mig?

Såvidt jeg husker har det noget med grafikindstillingerne at gøre.

Prøv at stille grafikopløsningen i spillet på den mindste opløsning,
evt. slå alle de frække detailjer fra og genstart spillet.
Hvis grafikken så er iorden, så skru op for
detailjerne/skærmopløsningen et trin ad gangen, indtil du får fejlen
igen. Og gå så det trin tilbage som udløste fejlen.

Check også at du har den seneste grafikkort driver til dit grafikkort,
samt seneste divx, inden du går i gang.

Med venlig hilsen
Jimmy hansen

Fra : Søren Jensen\(9800\)

Dato : 13-09-03 09:15

"J Hansen" <jimmyh@hansen.tdc_adsl_dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> igen. Og gå så det trin tilbage som udløste fejlen.
>
> Check også at du har den seneste grafikkort driver til dit grafikkort,

Har i nocd i den kan engang imellem lave det nummer,
hvis i har så prøv at genindstaller spillet.
har virket for mig
Søren

Fra : /Ole

Dato : 13-09-03 17:41

Så fik jeg løst mit problem med det.

Jeg satte kvaliteten af textures ned, og katjiiinnnng, så er jeg i gang
igen

/Ole

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 14-09-03 14:37

J Hansen wrote:

> [...]
> igen. Og gå så det trin tilbage som udløste fejlen.
>
> Check også at du har den seneste grafikkort driver til dit grafikkort,

Ja, DivX er en meget vigtig systemkomponent, husk endelig at hente den
nyeste version.

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Madsen

Dato : 14-09-03 18:28

On Sun, 14 Sep 2003 15:36:51 +0200, "Sune Mika Salminen"
<efternavn@doktor.dk> wrote:

>Ja, DivX er en meget vigtig systemkomponent, husk endelig at hente den
>nyeste version.

Siden hvornår er DivX blevet en vigtig systemkomponent ?
Og siden hvornår har DivX haft noget som helst med SOF2
at gøre ?

Mon ikke du tænker på DirectX fra Microsnot ?
DivX er jo et film codec

mvh M

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 14-09-03 22:08

Madsen wrote:

> [...]
> Og siden hvornår har DivX haft noget som helst med SOF2
> at gøre ?
>
> Mon ikke du tænker på DirectX fra Microsnot ?

Ej....er det rigtigt?!

Gud, hvor pinligt for mig.

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 10-10-03 19:08

Madsen wrote:

> [...]
> Og siden hvornår har DivX haft noget som helst med SOF2
> at gøre ?
>
> Mon ikke du tænker på DirectX fra Microsnot ?

Så læs dog det indlæg jeg svarer på menneske, istedetfor at klippe det
relevante væk..ÅÅÅÅåååååååååhhhhh jeg bliver vanvittig. v a n v i t t i
g.

Den næste der udtaler SCSI som "SKASI" får en på låget med et
sammenkrøllet "kompjuter for alle".

Grrrrrrr

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Laziter [9440]

Dato : 10-10-03 19:21

SKASI *gg*

Har du det nyeste Kompjuter for alle? Det har jeg nemlig ikke læst endnu

Mvh
Benjamin

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 10-10-03 20:52

Laziter [9440] wrote:
> SKASI *gg*
>
> Har du det nyeste Kompjuter for alle? Det har jeg nemlig ikke læst
> endnu
>
> Mvh
> Benjamin

Rrrrrrrrrrrrrrgggggggggg!!

Read THIS *slask!*

£!#%!¤#!!!

Du er nok ikke gået glip af noget.. Men hvis du til gengæld har "nogle
flere RAM", så er det bare helt perfekt....!!!!

Åhh.. LOL

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?
[Service til folk uden humor - se evt. denne google søgning]

Fra : Laziter [9440]

Dato : 10-10-03 22:01

"Sune Mika Salminen" <efternavn@doktor.dk> skrev i en meddelelse

> Du er nok ikke gået glip af noget..

Nåå jeg synes da ellers at det er så spændende at læse nyheder der er et par
mdr gamle.. Det er så hyggeligt at sidde med vennerne og blære sig med at nu
er der kommet dit og dat og det er bare så fedt, og så får man at vide at
udviklingen rent faktisk har klaret et par skridt mere *GG*
Jo jo Komputer for alle er virkeligt med på noderne, de sidder sikkert og
anmelder min gamle computer (AMD K6-450) lige nu og kalder den et
teknologisk vidunder

Mvh
Benji

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 10-10-03 22:55

Laziter [9440] wrote:

> [...]
> sig med at nu er der kommet dit og dat og det er bare så fedt, og så
> får man at vide at udviklingen rent faktisk har klaret et par skridt

Det er mere hele det der "Kompjuter"
vi-er-folkelige-og-staver-vores-navn-så-alle-kan-være-med trip jeg ikke
synes om. Og jeg synes ikke om den type computerbrugere der kommer ud af
det. Sådan nogle der partitionerer deres harddisk fire gange fordi de
kan, kommer CD'er i opvaskemaskinen og navigerer rundt på deres computer
via "stifinder" i fuld skærm. Men det er nok bare mig der er
fordomsfuld...

> Jo jo Komputer for alle er virkeligt med på noderne, de sidder
> sikkert og anmelder min gamle computer (AMD K6-450) lige nu og kalder
> den et teknologisk vidunder

Det gode ved at være bagud er, at ens økonomi bliver bedre af det!

-Sune (der selv er konsekvent bagud med alting

--
Is this a sig or an OE bug?

You learn something old every day.