/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / ADSL / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
ADSL
#NavnPoint
BjarneD 1827
severino 1802
pallebhan.. 1510
srhansen 1200
Per.Frede.. 1168
e.c 970
Nordsted1 720
strarup 690
ostemanden 657
10  CLAN 640
Tele2 - åh nej .. hvorfor forstår de intet~
Fra : Peter Jensen


Dato : 10-09-03 16:41

Ja, jeg var også en af dem som ville ofre min nuværende CyberCity udbyder
til fordel for tele2's daværende knald-tilbud. Men men - jeg er så også en
af dem som fik en favorabel aftale med CyberCity og ønskede derfor ikke
tele2 adsl alligevel. Dette informerede jeg tele2 op til flere gange og det
tog (så vidt jeg husker) omkring 5 emails at få et svar fra dem.

I deres sidste email stod der at jeg bare skulle skrive mit telefonnumer så
ville supporten sørge for at få det ud af verden. MEN! - så kvikke er de jo
ikke derinde og jeg fik desuden heller aldrig en bekræftelse på at jeg havde
afmeldt mig - hvilket jeg flere gange har meddelt i emails.

Nu har jeg så modtaget et modem - eller mine forældre har. Det forstår jeg
så intet af. Men det sjoveste af det hele er at jeg har modtaget en regning
på 1244,35 kroner som åbenbart dækker adsl fra den 3 august til og med d.
11. november.

Jeg forstår ikke hvorfor fanden Tele2 skal være så stupide. Har forsøgt mig
flere gange på tele2's kundeservice telefon, men det er jo håbløst. Hvad
fanden kan man så gøre?

Mvh.:
Peter Jensen



 
 
Bjarke Hansen (10-09-2003)
Kommentar
Fra : Bjarke Hansen


Dato : 10-09-03 17:07

"Peter Jensen" <mentor_SLETMIG_@haiku.dk> wrote in message
news:bjngna$1hjo$1@news.cybercity.dk...
> Ja, jeg var også en af dem som ville ofre min nuværende CyberCity udbyder
> til fordel for tele2's daværende knald-tilbud. Men men - jeg er så også en
> af dem som fik en favorabel aftale med CyberCity og ønskede derfor ikke
> tele2 adsl alligevel. Dette informerede jeg tele2 op til flere gange og
det
> tog (så vidt jeg husker) omkring 5 emails at få et svar fra dem.
>
> I deres sidste email stod der at jeg bare skulle skrive mit telefonnumer

> ville supporten sørge for at få det ud af verden. MEN! - så kvikke er de
jo
> ikke derinde og jeg fik desuden heller aldrig en bekræftelse på at jeg
havde
> afmeldt mig - hvilket jeg flere gange har meddelt i emails.

Uden at være bagklog.. Er der nu nok ikke så meget bøvl.. Hvis.. Man sender
et brev.. Med alle oplysninger omkring navn, adresse
installationstelefonnummer, og en copi af bekræftigelsesmailen på
bestillingen.

Så er det vel bare at skrive, at man har fortrudt på baggrund af den 14
dages fortrydelsesret... og så sende det som et helt normalt brev..



Peter Jensen (11-09-2003)
Kommentar
Fra : Peter Jensen


Dato : 11-09-03 02:10


"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> wrote in message
news:3f5f4c2f$0$54797$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Uden at være bagklog.. Er der nu nok ikke så meget bøvl.. Hvis.. Man
sender
> et brev.. Med alle oplysninger omkring navn, adresse
> installationstelefonnummer, og en copi af bekræftigelsesmailen på
> bestillingen.
>
> Så er det vel bare at skrive, at man har fortrudt på baggrund af den 14
> dages fortrydelsesret... og så sende det som et helt normalt brev..

Det har du naturligvis ret i og det har jeg også gjort den dag idag.
Men deres måde at tackle deres mails kan alligevel forbavse mig.

Mvh.:
Peter



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408925
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste