TV problem med GF4
Fra : Buhl

Dato : 10-09-03 14:23

Hej NG

Har lige geninstalleret min maskine, og har brugt den nyeste udgave af
Nvidias detonatordriver - problemet er at jeg så mit tv-ud ikke kan se det
viste i mediaplayer eller dvdplayer - jeg kan se skrivebordet plus alle
andre vinduer, men ikke film o.lign. - så er der bare sort...

Nogle der kender til dette problem og løsning hertil ??

PÅ forhånd mange tak !

/Buhl

Fra : LC

Dato : 11-09-03 07:06

Du skal i Overlay og Aktivere sekundær skærm