link i samme vindu
Fra : Sindre Hiåsen

Dato : 10-09-03 12:51

Hei
Jeg jobber med en flash fil som enkelt sagt er et slideshow av bilder.
Brukeren har mulighet til å trykke en knapp for å se en større versjon av
bildet. Problemet er her
Jeg ønsker at det nye bildet skal åpnes i samme vindu sam slidshowet, for
at brukeren så skal kunne trykke back knappen for å gå tilbake. Men når man
gjør det slik kommer man til starten på slideshowet igjen(selvfølgelig). Å
opne det i et nytt vindu er jo en mulighet, men jeg synes ikke dette er
like bukervennlig (hvorfor veit jeg ikke, føler vel at det er enklere å
trykke back enn å lukke vinduer, og hvis man ikke lukker vinduer får man
veldig mange etterhvert!)
Så kan dette løses. Slik at det opnes i samme vindu, men kommer tilbake til
der hvor en var i slidshowet?

Sindre