Rustfri Køkken - Rengøring???
Fra : Jonas Hoffmann

Dato : 10-09-03 12:21

Hejsa igen.....ny post.....men nyt emne!

Jeg er ved at "opbygge" mit køkken i hårdhvide vare der kun består af
rustfri stål.

Hvad er bedst/lettes at rengøre rustfri stål vare i ???

På forhånd tak!

Jonas Hoffmann

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 10-09-03 12:53

"Jonas Hoffmann" <news@medietek.dk> skrev
> Jeg er ved at "opbygge" mit køkken i hårdhvide vare der kun består af
> rustfri stål.
>
> Hvad er bedst/lettes at rengøre rustfri stål vare i ???

Hvis det ikke var i et køkken, ville jeg sig: En blød klud med lidt
petroleum på.

Der findes noget specielt poleremiddel netop til rustfrit stål, husker ikke
navnet, men spørg en isenkræmmer eller materialist.

Erik Ginnerskov
http://hjem.get2net.dk/egin

Fra : Jonas Hoffmann

Dato : 10-09-03 13:37

oki.....prøver det!

/Jonas

Fra : Tømreren

Dato : 10-09-03 13:25

"Jonas Hoffmann" <news@medietek.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa igen.....ny post.....men nyt emne!
>
> Jeg er ved at "opbygge" mit køkken i hårdhvide vare der kun består af
> rustfri stål.
>
> Hvad er bedst/lettes at rengøre rustfri stål vare i ???

Danskvand

Fra : Thomas

Dato : 10-09-03 15:23

og husk så at rustfri overflader skal aftørres med syrefri olie engang
imellem for at være rigtig pæne

(WD40 kan fint bruges)

Thomas

Fra : Smeden

Dato : 10-09-03 19:06

Hmmmmm WD40 godt det ikke er i mit køkken.:-/
Men den der med danskvand skulle være ok..

Mvh
Smeden

Fra : Tømreren

Dato : 10-09-03 19:14

"Smeden" <villum@iname.com> skrev i en meddelelse
> Hmmmmm WD40 godt det ikke er i mit køkken.:-/
> Men den der med danskvand skulle være ok..

ja,selv om det lyder helt go'nat,jeg har også ladet mig fortælle at det er
en god ide,hvis man en gang imellem tørre sine stålting over med en blanding
af skyllemiddel og vand,det skulle gøre at en ting ikke blev statisk
elektriske og dermed ikke tog så meget mod støv,, jeg har dog ikke prøvet
det selv.

Mvh
Tømreren

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 12-09-03 17:50

On Wed, 10 Sep 2003 20:06:16 +0200, "Smeden" <villum@iname.com> wrote:

>Hmmmmm WD40 godt det ikke er i mit køkken.:-/

Årh, mon ikke det får maden til at glide nemmere ned?

http://www.gartneriet.dk

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 14-09-03 21:55

Mads Lie Jensen <mads@gartneriet.dk> skrev i en

> Årh, mon ikke det får maden til at glide nemmere ned?

Helt sikkert, og også super hvis man er lidt rusten i halsen.....
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Henrik A

Dato : 13-09-03 16:52

På alt andet end bordet, vil jeg anbefale dig at give al rustfrit stål en
tur med et polermiddel, der hedder Ultraglozz ( www.ultraglozz.com )

Når du har brugt det en gang, så slipper du for fedtfingre i fremtiden ->
yderst praktisk!!

Jeg har selv anvendt det på en emhette og er meget glad for det!

/Henrik