Har ny java dræbt krak.dk?
Fra : Martin Petersen

Dato : 10-09-03 10:27

Den ny java 1.4.1 har jo fået en masse netbanker til at fungere med
Safari. Til gengæld synes jeg ikke at www.krak.dk virker mere.
Søgevinduet kommer frem, men når man søger på tlf.-nr. eller navn,
kommer der en blank side frem.
(Men det virker i IE ...)
Er der nogen der har erfaret noget lignende?
Martin

Fra : Magnus Marius Rohde

Dato : 10-09-03 10:38

Martin Petersen <martinmarius@petersen.mail.dk> wrote:

> [...]
> kommer der en blank side frem.
> (Men det virker i IE ...)
> Er der nogen der har erfaret noget lignende?

Det er det samme her. Det virker heller ikke i Mozilla.

Magnus
--
If it isn't broken, fix it till it is

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 10-09-03 13:33

Magnus Marius Rohde <magnus-marius@mail.tele.dk> wrote:

> Det er det samme her. Det virker heller ikke i Mozilla.

Den er også gal her både i safari, Camino og Mozilla (
Spørgsmålet er om det er Apple eller Krak der skal spankes.

mvh.
Kaj.

--
Never Mind the Dog...
BEWARE OF OWNER !

Fra : Martin Petersen

Dato : 10-09-03 16:42

Magnus Marius Rohde <magnus-marius@mail.tele.dk> wrote:

> Det er det samme her. Det virker heller ikke i Mozilla.
>
> Magnus

Apple's og Krak's motto burde være en let omskrivning af dit:

It's broken. Fix it!

Martin

Fra : Magnus Marius Rohde

Dato : 19-09-03 07:59

Martin Petersen <martinmarius@petersen.mail.dk> wrote:

> Apple's og Krak's motto burde være en let omskrivning af dit:
>
> It's broken. Fix it!

Jeg har brugt krak her i går og nu virkede det fint. Er der nogen der
har brokket sig?

Magnus
--
If it isn't broken, fix it till it is

Fra : Martin Petersen

Dato : 19-09-03 09:19

Magnus Marius Rohde <magnus-marius@mail.tele.dk> wrote:

> Jeg har brugt krak her i går og nu virkede det fint.

Søreme så!

>Er der nogen der har brokket sig?

Nej! (Men de scanner nok dk.edb.mac inde hos krak ...)

Martin

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 10-09-03 13:43

Martin Petersen <martinmarius@petersen.mail.dk> wrote:

> Søgevinduet kommer frem, men når man søger på tlf.-nr. eller navn,
> kommer der en blank side frem.

Har lige prøvet at søge rute: Virker ok ("ny" Java, Safari 1.0)

Søgning på person: blank side

venlig hilsen

Martin

--and don't forget to boogie

Fra : Thomas (8260)

Dato : 13-09-03 12:49

Tilsyneladende er også DSB's netbestilling også slået ihjel ved samme
omgang.

Thomas

Fra : Henrik Münster

Dato : 13-09-03 20:15

Thomas (8260) <spammers-will-be-prosecuted@neumann.dk> wrote:

> Tilsyneladende er også DSB's netbestilling også slået ihjel ved samme
> omgang.

Den har jeg aldrig kunnet få til at virke med Safar og så vidt jeg
husker heller ikke med Camino. Jeg har Internet Explorer liggende ene og
alene til det formål.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Jonas Voss

Dato : 13-09-03 20:55

Martin Petersen wrote:

> Den ny java 1.4.1 har jo fået en masse netbanker til at fungere med
> Safari. Til gengæld synes jeg ikke at www.krak.dk virker mere.

Det er ikke den nye java der har gjort det, for jeg havde samme
problem inden opdateringen.

You moved your mouse. Windows needs to be restarted in order for the
changes to take effect. Do you want to restart your computer now?