Udpunktering i Excel ?
Fra : Vittrup

Dato : 10-09-03 09:44

Til en indholdsfortegnelse ville jeg gerne have punkter fra indholdsteksten
til næste celle med sidetallet. Kan man det i Excel og hvordan?

Søren

Fra : Leo Heuser

Dato : 10-09-03 13:00

Søren

Du kan gøre det ved at give cellerne det brugerdefinerede
format
@*.
snabel-a stjerne punktum

Leo Heuser
MVP Excel

Followup to newsgroup only please.

Fra : Vittrup

Dato : 11-09-03 12:35

Tak for din hjælp, Leo.
Jeg har prøvet at finde ud at det du foreslår - men jeg ved ikke rigtig hvor
jeg skal oprette formatet. Kan du hjælpe lidt mere?

Søren

Fra : Leo Heuser

Dato : 11-09-03 12:58

Hej igen

Selvfølgelig.

1. Markér de celler, der skal have udpunkteringen.
2. Højreklik i det markerede område og vælg "Formater celler"
3. Vælg fanen "Tal"
4. Vælg "Brugerdefineret" (nede i bunden)
5. I boksen "Type" indtastes @*.

Fra : Vittrup

Dato : 11-09-03 13:30

Det er jo let nok - tak skal du ha' !!!